askepotte Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Lurer sånn på hvordan det er etterpå. Vet man at man blir liggende på barsel, eller kan man flyttes til pasienthotellet mot slutten av oppholdet? Hvor snart skal man ha ungen hos seg om natta? klarer man å løfte ungen oppi senga til seg? Følte dere at de hadde tid til å hjelpe dere?
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Har ikke tatt keisersnitt i Stavanger da, men har tatt 2 katastrofesnitt i Trondheim. Jeg flyttet ikke til hotellet første gangen da jeg hadde problemer med amminga så jeg trengte ofte hjelp. Andre gangen dro jeg hjem etter 2 dager. Jeg fikk barnet til meg så fort jeg kom meg fra narkosen og da var de MINE!!!! Jeg løftet begge mine barn, ingen kunne neste meg det. De hadde sikkert tid til å hjelpe, men jeg ville klare det meste selv. Tror nesten du m¨føle deg frem etter keisersnittet. Masse lykke til )
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 nå ble min situasjon litt spesiell, for jeg lå lenge i "fødsel" før det ble bestemmt ks, også virka ikke bedøvelsen og det ble narkose osv. eg var VELDIG sliten etterpå.. jeg ble liggende på avd 4-et elelr annet, observasjonsposten som var i samme gang som barsel, pga det var fullt på barsel og mye ledig plass der, + at jeg var vel litt ekstra sliten og i en litt spesiell situasjon. ( nå er alt barsel flyttet til hotellet, forresten, så alle havner der tror jeg) personalet hadde ungen inne hos seg resten av den natta jeg tok ks, og natten etter, så jeg skulle få hvilt ut. så hadde jeg han hos meg. men jeg tror å huske( alt er litt svake minner) at jeg slet med å få løftet han over i min seng i begynnelsen ja, og måtte plinge på folk når han skreik. Jeg fikk mye hjelp, plinget jo bare i den snora hver gang jeg trengte hjelp til noen, som var mye. de kom somregel ganske kjapt. synes det var stor forsjell på pleierene.. noen var kjempekoselige, andre likte jeg dårlig. men jeg var helt "ødelagt" den uka jeg lå på sykehuset pga vondt, og en unge som hadde snudd døgnet totalt, og amminga gikk rett vest, melka kom aldri, og jeg ble VELDIG stresset av det.. så jeg tålte nok veeeldig lite!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå