IBO<3 Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 smule kjedelig! Satan, dette er rene skravle 2! Har ikke noe i mot skravle forumet jeg, men det skal ikke dette være krangle?
Mamman til A&D Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 det er bare kjedlige folk, som kjeder seg.. vil du ha en krangel.. com on liksom mariah.. ;o) eller hvis du vil, kan se med kritiske øyne på min siste oppdiktede historie på sexdebatten.. tar konstruktiv kritikk )
Piri Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Ikke så verst du heller, synes jeg. Gå å vask dassen eller få deg et knull istedet for å sitte her å syte.
Gjest Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Småkjeder meg jeg, og... Men egentlig skal jeg gjøre noe andre skolearbeidting.... MEN, utsetter det... Selv om jeg ikke kan:(
IBO<3 Skrevet 6. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2007 Firefly, dine oppdikede sexhistorier lar jeg ligge, enn så lenge. Men takk for tipset!
RundLurt? Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Det er nå faan meg ingenting som er bra nok heller da! Enten er vi for breie i dialekten til de trange huene deres, ellers så snakker vi for mye fra levra til at deres sarte sjeler tåler det, nei kryp under dyna og tørk tårene!
IBO<3 Skrevet 6. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. september 2007 Nå er min do skinnende ren, så vet du det også. Knulling? nei, frister ikke nå. Men om du vil, så kan du godt komme å knulle litt på mitt skinnende rene toalett, om det var slike baktanker du hadde?
IBO<3 Skrevet 6. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. september 2007 Er det oppgaver til livetsskole du ikke har levert enda? Om ikke, så kan du godt utsette det, selvom du egentlig ikke kan. tut-tut
IBO<3 Skrevet 6. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. september 2007 Å nei du, RUNDLURT... For meg kan du være så brei både i kropp og dialekt som du vil. Og jeg looover deg, skal ikke krype under dyna pga skrumpleveren din:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå