Gå til innhold

Dere som ble klippet under fødselen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge kjente dere at det var ubehagelig/vondt der det ble klippet? Det er over 2 mnd siden jeg fødte nå, men enda kjennes det ganske godt der...ikke så veldig til vanlig, men har enda ikke turt å ha samleie, for da kjennes det godt! prøvde en gang, men var ikke noe særlig...:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

et par dager etter fødsel bare...og da var det ikke direkte vondt...bare litt ubehagelig,hovent og ømt

Skrevet
:o det er stor forskjell da! jeg har selvfølgelig ikke vondt på samme måte nå, som de første dagene etter, men kjenner liksom at det er noe der enda...på kontroll sjekket legen stingene, og det hadde grodd fint, men likevel...
Skrevet

ble klippet forrige gang, kjente det ved sex ca to år..

Skrevet

ca en uke var det sårt og ømt. Snart 6 uker siden fødselen nå og er helt fin nedentil.

Skrevet

Halvt år siden nå, og "går det litt heftig for seg" så er det fortsatt litt vondt dagen etter... Jeg ble klippet mye da, og stinga spratt opp... :( Ble aldri sydd på nytt, så tror det er derfor det er litt ubehagelig. At det har grodd litt stygt...

Bruk MASSE glidemiddel, så går det nok fint :)

Skrevet

6 uker. Bruk glidemiddel. Det måtte vi lenge etterpå.

Skrevet

Er to måneder for min del og, ble klippet og spjæret ganske heftig i tillegg. Kjenner at det har gått heftig for seg og er sår og øm ennå. Spesielt hvis jeg går mye.

Skrevet

Snart 10 mnd siden fødselen og arret gjør fortsatt vondt.

Går greit med samleie hvis vi bruker en del glidemiddel, men etter orgasme gjør det vondt.

Er også vondt når jeg går på do for å gjøre bomelom.

Ikke noe morsomt:(

Vil gjerne ha en liten til, men pga arret og smertene kvier jeg meg litt for å skulle føde igjen.

tenker på hvor vondt det vil gjøre når arret blir strukket, eller om jeg vil revne der hvor jeg har sydd.

Mange rare tanker, vet jo at en fødsel er vond uansett...hehehe

Skrevet

Veldig individuelt dette da ser jeg...skjønner godt hva du mener, "Mayken og Ina"...har tenkt det samme selv, i forhold til en neste fødsel! men jeg har hørt at det ikke er noe større sjans for å revne der man er sydd, som om det er noe trøst!;)

Skrevet

Ble klippet ganske mye, JM vil ikke sie hvor mange sting... Det var ganske vondt i 2 uker, etter 6 uker hadde vi sex og da var det helt fint. Nå er jeg som før og sex\en er faktisk blitt bedre enn før....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...