Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Jenta mi skriker som bare juling ikveld, gikk bedre igår. Får nesten ikke til å roe henne ned heller. Hun begynner å gråte igjen med en gang jeg går bort fra sengen. Kan hun faktisk være sulten og hva skal jeg i så fall gjøre?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Du burde kutte ut ferbersmetoden umiddelbart! Ungen skriker fordi det har behov som ikke er møtt vel.
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 6. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2007 Var ikke det jeg spurte om.
aba-78 Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Prøv å gi henne melk eller evt. litt vann, eller rett og slett hold henne inntil deg og ro henne ned. Jeg har tro på at små barn trenger hjelp til å roe seg ned. Vanskelig dette med søvn og det som fungerer for noen trenger ikke fungere for andre. Kanskje det fungerer bedre om far legger henne? Her fungerer det ihvertfall mye bedre når sambo legger gutten vår. Lykke til!
Mamsen til Silje Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Hvor gammel er hun? Ammer du? Kan jo være sulten eller bare selskapssjuk.. Her hjalp det å bare stå ved sengen å stryke og hysje,tok tid først men gikk bedre og bedre for hver kveld. Da var jeg sikker på at hun ikke var sulten eller hadde vondt noe sted.
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Kan være sulten. Ammer du eller gir du grøt også? Vi begynnte med skrikemetode en stund etter vi hadde begynnt med grøt. Da visste jeg at hun var ganske mett.... Var bare 5 mnd men fungerte veldig fint. Ville nok tatt henne opp viss jeg lurte på om hun var sulten.
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 6. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. september 2007 Hun fikk jo mat rett før jeg la henne, ammer henne ja. Men ser ut til at hun ikke var sulten likevell, hun sovnet nå, og hun er ikke typen som godtar å måtte vente på maten. Ergo hun hadde nok ikke sovnet hvis hun var sulten. Men tuuusen takk for svar jenter, imorgen skal pappa legge snuppa
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 Hvor gammel er hun? Litt viktig at vi får vite det før vi kan gi råd... Ville prøvd mat først. Finner fort ut av om hun er sulten.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #9 Skrevet 6. september 2007 "Kan hun faktisk være sulten og hva skal jeg i så fall gjøre?" Herregud....da må du jo gi henne mat, selvfølgelig!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #10 Skrevet 6. september 2007 Når barn får barn sier nå bare jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå