Gå til innhold

sommer og sol... en Firefly historie... ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Deilig.. sola står høyt på himmeln, og det er ikke et menneske å se på "min" lille hemmelige strand flekk.. alle de årene jeg har kommet hit, har jeg aldri sett et annet menneske her, så.. av med bikinien!! jeg leger ut badehåndkleet mitt, og legger meg på rygg.. solen varmer opp kroppen min, og jeg dysses av en forsiktig vind, som leker i gresset lengere oppe... jeg må ha duppet av, for jeg kjenner plutselig at jeg ikke kan merke solen på ansiktet mitt.. jeg lukker øynene opp, og ser rett i de blåeste øynene jeg noen gang har sett.. hei sexy.. sier han, med et fårete smil om munnen.. jeg røsker badehåndkleet mitt over meg, og nermest roper. hva i helvette Markus!! han bare ler... markus er nabogutten på 18 år, som jeg har lakt merke til, bare blir mer og mer nydelig.. men.. jeg er jo over 35.. huff.. fy på meg og mine tanker.. jeg rødmer og spør hvor lenge han har stått der... tja, smiler han.. legne nok, til å se at du er utrolig sexy.. slutt å tulle sier jeg, men føler at en liten sommerfugel, virrer i magen. jeg tuller ikke, sier han med en mer alvorlig mine, jeg liker deg.. har alltid gjort det... han setter seg ned, og ser nedover mine nakne skuldre... forsiktig tar han den ene hånden min bort, og håndkleet faller ned, så brystene mine blottes.. han ser meg i øynene, og lener seg mot meg, myke lepper, med en smak av sommmer og sol, gir meg et lett kyss. jeg snur meg vekk, og tar håndkleet mitt opp, nei, markus. jeg kan ikke.. jeg er jo gammel nok til å kunne vært moren din.. han ser på meg, og sier.. du er da ikke så gammel, og uansett. vet ikke du at alder bare er et tall?? han lener seg mot meg, og biter forsiktig i leppene mine, og tar hendene mine vekk fra håndkleet, jeg kjenner den varme sanden i nakken min, mens han forsiktig leker med håret mitt.. stryker meg over kinnet, nedover halsen, leker forsiktig rundt brystvorten min, uten å være i nærheten.. jeg kjenner en varme begynne å bre seg, innenfra og utover, hele kroppen føles som om jeg ligger i varm bomull.. fingrene hannes som utforsker, og finner steder, som får kroppen min til å skjelve av nytelse, kiler lårene mine.. jeg kan kjenne den harde pikken hannes mot låret mitt, og jeg vil at han skal fylle meg med den harde kuken sin.. ta meg, hvisker jeg.. snart.. sier han , med et glimt i øyet.. dette skal jeg nyte lenge først... han legger hodet mellom lårene mine, og trenger inn med tungen, suger seg fast på klitten min, nå skal jeg ta alfabetet sier han, og ler.. alfabetet? sier jeg i halv svime, hva er det du snakker om?? ikke slutt nå!! men skjønner hva han mener, når tungen lager A i fitta mi, B C D E og hver gang tungespissen hannes trykker mot klitten min, går jeg i bue.. mens jeg griper i sanden, og stønner høyt, herregud!! H, I J hodet mitt går rundt, og jeg føler meg svimmel, svimmel av ren nytelse, Ta meg da, tigger jeg... jeg klarer ikke mere, ta meg nå!! han tar av seg badeshortsen, og ut spretter den største og hardeste pikken jeg har sett på lenge.. jeg tar han i munnen, og leker med tungespissen min, rundt og rundt, ser i ansiktet hannes at han nyter det.. han klarer så vidt å stå støtt, og holder fast i hodet mitt, jeg tar hele pikken hannes i munnen, og han gisper.. nei, dette takkler jeg ikke, sier han, og legger seg oppå meg, og med et støt trenger han dypt og hardt inni meg, han fyller meg helt,ta meg hardt knurrer jeg i øret hannes, neglene mine klorer seg inn i ryggen hannes, mens han støter hardt og dypt, på nytt og nytt.. hardere, fortere roper jeg, kjenner klimaks er der snart, fortere, og dypere inn og ut, inn og ut.. biter meg på halsen, stønn og rop kommer fra oss begge nå, og vi kommer begge to på samme tid.. med den harde pikken langt inni meg, eksploderer det i hodet mitt, og jeg kan kjenne den varme sæden hannes fylle meg opp.. utmattet legger han seg ved siden av meg, smiler, mens han lener seg på den ene armen, og kysser meg mykt.. jeg har alltid visst du var rå sier han..

Når skal du på stranden igjen...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt mer space sånn at den går an å leses takk...

Skrevet

viste ikke helt hvor jeg burde dele den opp. men for all del, du skal bare dele den opp du, hvis du gidder :o)

Skrevet

var denne dårligere enn den første? hva mener du?

Skrevet

hehe, likte helt klart den første best jeg da.........,men det er vel fordi jeg er inne i en periode hvor jeg fantaserer om god, deilig jentesex....

Skrevet

hehe.. ;o) har du noen elementer du vil ha i en historie.. så kan jeg tenke litt.. og skrive en til deg :o)

Skrevet

mmm, fristende ja.....skal vi se ; synes egentlig ikke utseende er så kjempeviktig, men damer med sterk personlighet tenner meg veldig....jaja...mmm, store bryster er deeeilig da ;o)

Veeeeenter i spenning....

Skrevet

cam har jeg, og er har vel bare gode erfaringer med det.....,men IKKE med en mann Dr. Yppert !!!!!!!!!!!!! Jeg vil ha ei dame nå jeg ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...