Gjest otilie79;) Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Lo så jeg grein av mange av de trådene demmes. Er ikke så ofte inne på BIM lengre, hadde håpa de også skulle komme inn hit på DIB etterhvert. Husker Doffine hadde mange bra historier blandt annet. Hvordan går det med henne, noen som vet? Hadde ikke hun prøva ganske lenge å bli gravid hvis jeg ikke husker feil?
Turid Laila Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Noen er her og noen er fortsatt på BIM. Jeg, Circe, Nunne, Kine (og marcus)og sikkert noen fler som jeg ikke kommer på i farta er innom her en gang i blandt, men er lenge siden en engletråd nå ja, det har du rett i
Gjest otilie79;) Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Vil ha Engletråd med prompehumor hihi:) Legger hverved inn forespørsel:) Men hvordan går det med Doffine? Har hun blitt gravid?
Turid Laila Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Nei ikke ennå dessverre Håper det ikke blir så lenge til atlså!
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 *haha* Vel, viss ikke jeg DRIIIITER snart, så vet ikke jeg! En ting at jeg sleit med forstoppelse FØR fødselen men ETTERPÅ!!! Å herregud, for noen kabler:S Fysja! Det hender jeg BLØR!! Er her, men titter mest. Blir mye springing fra pc til over alt!
Turid Laila Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Hehe det problemet har ikke jeg, men det skjer ikke så ofte lenger da Matlysten er ikke på topp så har sikkert noe med det å gjøre også hehe
Circe Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey Her er det null trøbbel med dritinga på meg. Men har måttet utføre litt førstehjelp i driting på minsten her. Rasende festlig i grunn. Vi er vel litt splitta blitt. Noen her, og noen på BiM. Men satser på at alle englene kommer seg hit innen kort tid. Dette gjelder Doffine også.
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 Jeg er blitt BVjente jeg!!! Iiiiiikkk! Ikke hat meg!!! Hehe! Bare jeg som sliter med driting asså? Hehe Flaks sambo og har en dårlig periode, så jeg ikke føler meg HELT alene da jenter!
Circe Skrevet 6. september 2007 #9 Skrevet 6. september 2007 BV??? Mulig jeg er på trynet nå men skjønte ikke jeg asså
Gjest Skrevet 6. september 2007 #11 Skrevet 6. september 2007 Circe: Babyverden :-) JEG ER HER!! =D=D (Chanzei på bim)
Circe Skrevet 6. september 2007 #12 Skrevet 6. september 2007 Aaaaaaaaaaaaaa.. *smelle til meg selv i panna* Tett går det ann å bli a??? Takk, snupps...
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 6. september 2007 #13 Skrevet 6. september 2007 BABY-VERDEN!!!!!!!!!!!! *tihi* So much more....jah, hva kan en si!!!! Hehe! Men savner litt gamle dager da, med skitprat og fisesnakk dagen lang... Pølsa: Var ikke det du som dreit på deg? Hehe!
Turid Laila Skrevet 6. september 2007 #14 Skrevet 6. september 2007 Hehe skjønner. Jepp visste det var noen jeg glemte. Kom på deg (pølsa) og LaPez etter jeg skrev innlegget, hva har skjedd med LaPez egentlig? tittet på hjemmesiden hennes her om dagen, men ser henne ikke her inne..?
Circe Skrevet 6. september 2007 #15 Skrevet 6. september 2007 hmmm... aner ikke. Men vi er jo mange fler da. Men nå er det vel noen som snart skal føde. Så da kommer de vel over. Sørg for å hølde den tråden her litt oppe nå da. Denne jenta må nemlig sove nå. T våkner rundt 7 i morgen. hmmm... Kanskje pappan skal få stå opp i morgen??? God natt, mine vakre damer. Vi snakkes..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå