Gå til innhold

Er det bare Alva som ikke stryker trusene sine??

Anbefalte innlegg

Skrevet

*lettere sjokkert jeg*

Stryker du dine/familiens truser????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig gjør jeg det. Bruker å presse boxerne til samboer også.

Skrevet

Og jeg på min side er fortsatt like sjokkert. går det an å stryke truser???? Har ikke engang falt meg inn å bruke tiden på noe slikt, hehe...

Skrevet

Ja, legg i boxerne syns jeg er stilig:)))

Skrevet

Jeg sluttet med det etter at samtlige her inne trodde jeg var sinnsyk når jeg fortalte at jeg gjorde det hehe :) Hender noen ganger at jeg stryker min kjæres da...

Skrevet

Hi hi, her strykes det uhyre sjeldent, syntes det er kult med skrukker jeg;)

Skrevet

Haha, jeg stryker MINST mulig. Det vil si bare bunadsskorter og en og annen skjorte til mannen og meg selv hvis vi ABSOLUTT må bruke det...

Skrevet

Da syns jeg du skal begynne den dag i dag:))) Du blir nok en alle tiders husmor med tiden:)))

Skrevet

Bruker ikke truse!

Skrevet

Hvorfor stryke?? Hehe.. Ser ikke poenget =)

Skrevet

Stryking er langt langt ned på listen min gitt.

Men stryker mye i tiden før fødsel....hehem det har jo vært ganske ofte;)

Men ellers er jeg normal (i mine øyne da.....)

Men synes det er deilig å sove i nystrøket sengeklær, men har ikke tiden til det faktisk....

Gjest thricane
Skrevet

he he, nei, har jo små blondestringtruser. det er jo ikke noe å stryke. vaskelappen kanskje..

Skrevet

Jeg stryker så og si aldri jeg =P

Men kusina til mamma er helt ekstrem, styker sokker! Og bretter og ordner... Har genserne til mannen sin liggende i like farger i skapet, svart i bunn og hvitt øverst og alle de andre fargene i mellom *haha*

Skrevet

En stiv krøllete vaskelapp er grusomt ekkelt, begynn å stryk truser du å:)

Ja, jeg foretrekker heller noe anna stivt neddi trusa...hehehe

Skrevet

Vi er også skrukketroll! Og å stryke med pga noe så teit som stryking kan du bare stryke meg av lista for.

Skrevet

hahahaha, nei jeg stryker IKKE truser! mine er for små til å strykes, er jo nesten ikke noe stoff på en jente-string, og d lille som er er jo ikke krøllete... og typen min bruker jbs, med sånn glatt stoff som ikke blir krøllete uansett... er NØYE på undertøyet, men stryke d gjør jeg ikke!

Skrevet

Stryke undertøy? Jaha.

Har ikke strykejern en gang jeg hihi :)

Skrevet

Hadde svigermor vært ansatt her er det mulig trusene hadde blitt strøket.

Jeg stryker hvis jeg må, altså hvis ikke skrukkene i klærne kan bortforklares med at de er blitt krøllete på vei til fest/selskap. Mannen min stryker sine egne skjorter når han trenger de. Men snart får jeg nytt vaskerom kanskje jeg skal bli bedre husmor da??

(noter på ønskelisten: rulle! - noen som har det fortsatt eller??)

Skrevet

HÆÆ???

Om jeg stryker trusene!? Nei!

Kunne aldri tenkt meg å gjøre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...