Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Eller er det bare freestyle vognen som kan ha bag?
Gjest Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 kun quinny zapp som ikke kan brukes med bag..
FrøkenSprøken Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Alle bortsett fra en. Tror det er zapp som ikke kan brukes med bag på. En slik reisevogn. Har en selv, men husker ikke helt sikkert om det var zapp den het. Vi har også en freestyle, og er veldig fornøyd, men den er litt for brei over hjulene, i forhold til plassen oppi. Vil nok velge en annen vogn neste gang, men det har vel noe med at forrandring fryder å gjøre også Spør i butikken du...
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 6. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2007 Lurte egentlig på speedi, så sålenge den funker med hardbag så blir det nok den ) Regner med man kan bruke bilstolen på alle quinny vognene....??
Gjest Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 maxi cosi og hts izi sleep kan brukes på alle vognene..
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 6. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. september 2007 så bra ) Da tror jeg jammen meg jeg skal selge både trillen og kombivognen til snuppa, og heller kjøpe en alt-i-ett quinny!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå