Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 den etterlengtede streken på testen? ojojojojojojoj...HVer gang jeg ser en test i en raklame på denne siden, eller bildet av testen jeg tok, MED det krysset på eller to strekene, så blir jeg helt sånn........ÅÅÅÅ FOR EN HEEEEEERLIG OPPLEVELSE DET SEKUNDET:):) ...... JUHUUU!!!!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Jeg gråt og gråt når jeg så resultatet av testen.... herregud - hjelp - graviiid... Lykkelig nå da
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Ja, magiske øyeblikk begge gangene!! Savne, savne...
Mamman til M&E Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Jeg gråt og lo om hverandre, så lykkelig etter 1 1/2 år med prøving :-)
Diva Muffin Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Jeg husker det så altfor godt. Den ble knallblå før den ble ordentlig fuktig, det var liksom ingen tvil. "Ja, særlig!" tenkte jeg og tisset på to til, og det samme skjedde. "oj.." Så gikk ut til samboer som holdt på å bære varer ut av bilen, og alt han hadde å si var "ja, der ser du!" som om det var den mest naturlige ting i verden.. Jeg sov utrolig lite den natta
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Jeg ble i sjokk:-/ ble super glad etter 2 dager da!!! hehe
oktoberjentene;) Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 hehe.. husker det veeeldig godt.... trodde ikke det jeg så etter 2 år med prøving.. tror jeg tok 6 tester tilsammen.. eller var det fler?! heh... vel, positiv var den hvertfall resultatet ligger her å koser seg nuh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå