lille je Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 fine jeans som sitter pent, og langt, sunt hår.
susemor-3 små Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Slank jente i passe trang jeans, med godt synlig belte og smal midje... sukk!!
bente69;) Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Hvite tennissokker og pums, det er lækkert;)))
Silker Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 tjukt,laaangt krøllete hår! *missunnelig*
Kosel Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 jeg vil og ha tjukt, langt, krøllete hår!
suseduse Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 jeg har tjukt lrøllete langt hår og hater det.. syns jenter som er vanlig slanke i kjoler med friske farger er fint... og slett langt hår
mamma >to gull Skrevet 6. september 2007 #9 Skrevet 6. september 2007 Det er vel slik;de som har krøllete hår vil ha stritt og de som har stritt vil ha krøllete.. Flott at det fins rettetang...:-)
Kosel Skrevet 6. september 2007 #11 Skrevet 6. september 2007 synd at slett hår ikke blir like flott med krølltang... jeg har langt, naturlig veldig lyst hår...henger rett ned...helt håpløst:) Vil ha krøller!!! frisører nekter å ta permanent på meg...sier jeg har så fint hår...også er de redd det vil komme til å falle av... så jeg får prøve å bli fornøyd med det da:)hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå