Torpekjærringa Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 jasa.....test ja ;o) liten bror eller søster til Theodor hadde jo vært ille kost ;o) hihi, får håpe den testen viser det du ønsker da!! hvordan er det med dere? skolen ? og lillegutt?
Twintipp og himmelblå Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Hahahahaha:o) Nei, for guds skyld ikke enda!! Sikkert ubegrunnet bekymret som vanlig, hi hi.... Ellers alt bra vetdu, både med skole og lillelars:o) Dere da?? Hvordan blir det i huset?? Så deeeeilig med sydentur da!! *sukk*
Torpekjærringa Skrevet 6. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2007 Haha ;o) hold meg oppdatert ! huset begynner endelig å ta form ) var på ikea på tirsdag og brente av en haug med tusenlapper - men gud, så mye fint jeg kjøpte )) ja, d skal bli så godt med en kreta tur ;o) for alle 5 ) trenger litt kvalitetstid sammen nå !!
Twintipp og himmelblå Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Ha ha, ja det skal jeg!) Så deilig da!! Ikea, det er min venn!! Åhh, gleder meg til å sette fyr på visa kortet der inne jeg også, hi hi.... Skikkelig stor familie dere;o) Så kost da!! Vi lurer litt på om vi skal være med P sin familie allikevel til Tyrkia i høstferien, men jeg ser for meg at det blir mye mas.. Hva synes du, er det greit å ha med barn?? Ser for meg at han blir dehydrert og får magekatarr og slår seg vrang på flyet, og ja i det hele tatt, hihihi... Men, frister jo veeeldig med sol nå da!
Torpekjærringa Skrevet 7. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2007 Vi har hele tiden reist med barn vi..... har jo vært i thailand, tyrkia, hellas, spania med dem alle sammen - og vi har aldri hatt verken dehydrerte barn eller mageinfeksjoner ! bare ta noen forhåndsregler , kjøp feks med desinfeksjons sprit på små flasker - så du får vaska henda hans før måltider ....og ellers også ! og myyye drikke ! flyturene går som regel så bra så...er nok mødrene som syns det er værst når unger slår seg vrange på fly.....men d er jo bare noen timer ;o) ordner seg !! du kan jo gi han en reisesyketablett da, den blir han litt trøtt av vettu ! skal bli sååå utrolig deilig å komme ned i sola nå...selv om jeg absolutt ikke har bikinikropp - så nå har jeg bestemt meg for å drite i det - brun skal jeg bli !!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå