miss_chica Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 han har ligget med rompa ned siden uke 28, og nå har han fem dager på å snu seg..hvis ikke skal jeg en tur til ullevål. er det håp at han snur seg? kjenner jeg evetuelt om han gjør det? begynner å bli ganske stor nå liksom...
Sistemann i magen <3 Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Han kan absolutt snu seg Hvis ikke så er legene flinke til å snu for hånd også Krysser fingrene for deg!!
tixa*fødeklar* Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Prinsessa mi lå med rompa ned hele svangerskapet, og prøvde å snu seg en natt da jeg var 37 uker...Hun la seg på tvers for så å gli tilbake slik hun hadde ligget. Skal love deg jeg kjente det !!! Kjentes ut som magen skulle revne... Uansett...hun snudde seg hvertfall ikke, og en uke etterpå fikk jeg rier, og dermed et keisersnitt.. Han kan selvfølgelig snu seg, og da tror jeg nok du merker det. =)
miss_chica Skrevet 6. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2007 ok..tusen takk for svar =) kjenner liksom ikke hodet opp på høyre siden hele tiden, men da kan det hende han bare bøyer seg litt..ikke kjent noen dramatiske forandringer enda hverfall og sparkene er på samme stedet hele tiden.
tixa*fødeklar* Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Det praktiseres nok forskjellig fra sykehus til sykehus, men da jeg spurte jm på sykehuset om de ikke kunne forsøke å snu henne, fikk jeg til svar at de ikke gjør det fordi de er redd morkaka skal løsne... Men jeg kan anbefale akupunktur og evt fotsone for å prøve å snu han... Skulle behandles sånn jeg også, men rakk det ikke før hun kom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå