Anna Nym :o) Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Glidelåsen på min TFK har blitt ødelagt. Lurer på om de er greie på reklamasjon. Noen som har erfaringer?
It's all about me Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Ja de er kjempe greie på det, og ikke minst raske. Ta et bilde og send det på mail, da får du svar allerede imorgen. Enten fikser de det eller sender nytt trekk, det vet jeg ikke. Men de er uansett kjappe.
Mrs. Bouquet Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Ja, reklamerte på trekket coco på oth vognen min. Fikk raskt svar og de lovde å sende nytt trekk i den fargen vi ville ha. Fikk trekket, men det tok jo litt, men regner med at de må reklamere til sin egen leveandør først. Fikk det uten kostnader, men måtte sende mailene oss i mellom til tollen her i Norgte for å slippe tollkonstnader, så husk å ta vare på mailene du sender og de du mottar fra babyjungle.
Mrs. Bouquet Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 forresten tror jeg du mener babyjungle.NL var i alle fall det jeg mente.
Anna Nym :o) Skrevet 6. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2007 selvsagt... Ser innlegget kom to ganger til og med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå