Kirsebæra Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Idag ble jeg oppringt fra bhg om at jeg burde komme å hente mini(ca halv tre) han var så lei seg, gråt og var utilpass..da jeg kom var han sovna på brystet til hun ene som jobber der, noe han aldri pleier å gjøre.... så at han var syk og hadde feber...ringte legevakta''nja...tror no han ikke er så syk som du mener'' så sier jeg at jeg mener nå at jeg kjenner barnet mitt bedre enn deg så jeg forlangte en time.... da jeg kom inn til legen fant jeg ut at dette var en lege som kjente min medisin-studerende søster(å så deilig) å han tok meg alvorlig... poenget er...mini får aldri feber, før nå....og han har vært alvorlig syk før og innlagt på sykehuse med antibiotika og greier og greier uten feber, å nå hadde han 39.9 i feber...kan tro jeg var stressa og redd? nå sover han så jeg skal inn å sjekke han snart...er ganske små-redd siden han har feber og slikt...=P er jeg bare en overhysterisk mor eller er jeg normal?
snurkle Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Jeg synes du er helt normal! Det går nok fint, men man blir redd når de små blir syke på denne måten. Bedre å sjekke en gang for mye når det gjelder sånt. God bedring til gutten din )
Cilla m Neo;) Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 du er helt normal kan jeg forsikre deg, vi vil jo bare værne om og beskytte våre små skatter;O) ikke gøy når de små blir syke, men barn får lett høy feber, pass bare på at rommet er kjølig og ikke ha på mere enn en body! god bedring og pust ut, klem;O)
Kirsebæra Skrevet 6. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2007 ja d var da bra at jeg ikke var overhysterisk=P og siden den legen kjente min søster gav han beskjed til de som var på vakt nå og nattevaktene at dersom jeg ringer inatt så er jeg søster til ***** og at ungen min SKAL inn=) kjekt å ha connections=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå