Gå til innhold

Hjelp! Dette begynte plutselig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå stikker det helt vanvittig nede i bekkenet. Som om noen kjører en drill inni der. Samtidig som baby beverger seg som den aldri har gjort før..Den kommer snart ut på sidene av magen ser det ut som. Jeg mister pusten pga det er så vondt når det står på. Kommer mange på rad, kanskje 2-3 minutter mellom hver. Jeg har fått vite at hodet er festet er 36+5. De siste nettene har jeg hatt mye mensmurringer og vondt i rygg, men det har forsvunnet helt til neste dag. I går kveld fikk jeg også en merkelig følelse av nedpress (føltes som om det gikk strøm nedover på innsiden av magen og ned i beina. (var ikke noe særlig vondt) Er dette bare modning? Mensterminen min er nå på søndag.. Håper dette bare er modning, for samboeren min er borte på jobb og kommer ikke tilbake før torsdag.. Ble redd nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring føden så fort som mulig, bedre å få råd fra de som gjør dette daglig...

Det skader ikke med en tlf for gode råd.. :)

Lykke til!!

Skrevet

hei !!!!

Rier / veer vil føles som mens smerter. De begynner veldig rolig med små "tak" i korsryggen som varer noen sekunder. Etter hvert vil de bli kraftigere,spre seg til fremsiden og ned i bekkenet,vare litt litt lenger. Noen vil og kjenne det nedover beina når rene blir kraftigere.

Vet ikke om det er dette du har nå,kan ikke krype inn i kroppen din å kjenne ;p

Dette må du føle på selv, enten er babyen din veldig aktiv nå,eller så kan det være noe på gang. UANSETT: for å være på den sikre siden syns jeg du skal ringe fødeavdelingen og fortelle PRESIST hvordan du har det nå,om de vil ta en titt på deg får du en venn/veninne eller noen du kjenner til å svippe deg bort. Bedre å være sikker iom at du er nesten i uke 37.

KLEM

Skrevet

Takk takk begge to! Kommer fortsatt men baby har roet seg.. Jeg venter litt til, hvis det ikke går over snart, ringer jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...