♥ DAME Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Pappa, at nå skal jeg fortelle deg hvorfor det heter "lille julaften". Det er fordi at da er det lov til å åpne den minste julepresangen! Thomas, 4 år Begravelsesbil til salgs, noe daukjørt. fra Stavanger Aftenblad Jeg er ung bare en gang, siden må jeg finne på andre unnskyldninger. blåruss Min kone sa at jeg ikke hører etter hva hun sier. Jeg tror i hvert fall det var det hun sa. hørt i lunsjpausen Hvis du vil se regnbuen, må du holde ut med regnet. Dolly Parton Hvis mennesket en gang for lenge siden utviklet seg fra ape til menneske, hvorfor har vi da fortsatt aper? Niklas 11 år Unga mine, de sover ikke om natta, de ligger til lading. trebarnsmor
Gjest Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 den siste likte jeg...hva skjer nå laderen er borte...forblir de daue da...haha
wirre;o) Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 tante, tante! Victoria har mista tissen sin! gutt i barnehagen forskrekket ut av badet, der Victoria fikk ny bleie...
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 jeg stod og ventet på grønt lys da jeg var liten: "mamma, hvordan vet mannen at det er noen som står og venter på å gå over?" og da vi skulle få kyllinger og høner: "ja, og så kan de kyllingene få flere kyllinger, og så kan de lage kyllinger... *tenker* men mamma? hvordan skal vi lage den første kyllingen da???" haha, var veldig veslevoksen jeg da var sikkert 3-4 år.
Gjest Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Jeg var 3-4 år, og visste ikke forskjell på innovertiss og utovertiss. Bror min hadde lagt ute og solt seg, og hadde på seg en sånn liten sneddig speedo-badebukse. Når han kom inn, ser jeg på klumpen i buksa, peker på han og utbryter; "Hahaha, bæja i buksa nå ja!" Trodde det var bæsj som gjorde at det var klump i buksa, hehe. Husker at bror min knakk sammen i latter, og gjett om jeg har fått høre den historien....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå