Gå til innhold

Hva ville dere ha gjort??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Storesøster har hatt vannkopper, men nå er det skorper på alle "prikkene". Det er 10 dager i morgen siden første prikken kom, og 12 dager siden hun ble syk, dvs hadde litt feber og var utilpass. Ergo har hun vært hjemme med meg og lillesøsteren lenge nå.

 

Jeg merker at hun begynner å bli rastløs og kjede seg, hun har jo ikke lekt med andre barn på over ei uke. Etter det jeg har lest smitter hun ikke lenger når det er skorper, og lurer derfor på om hun skal få gå et par-tre timer i barnehagen i morgen. Men samtidig så sier de jo 12 dager. Hva ville dere gjort?? Jeg er uansett hjemme med lillesøster, så det er kun for storesøster sin egen skyld.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde de kunne gå i bhg igjen når det var kommet skorper på prikkene jeg??? HAr aldri hørt at det skulle gå 12 dager...

 

Jeg holdt sønnen min hjemme til alle koppene var tørket helt inn, og skorpen var av på de aller fleste, men han var ikke helt i form heller, så da ble det litt annerledes.

 

 

Skrevet

Hvis allmenn tilstanden er bra og de fleste er tørket inn og har fått skorper er det bare å la hun gå i barnehagen. Har ikke hørt at det må gå 12 dager før.

Skrevet

Så lenge koppene har tørket inn og hun er i form til det, kan hun fint gå i barnehagen. Det finnes ingen 12 dagers regel (med mindre dette er noe lokalt som kun deres bhg opererer med) og de aller fleste er ikke hjemme mer enn en uke. Tenker det blir godt for henne å få lufta seg litt jeg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...