LivetErEnLek Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Hvorfor i all verden lages det ikke helt hvite bleier? På sommeren med lyse, tynne klær synes jeg ofte at figurene på bleia skinner gjennom klærne og det er jo ikke no fint! Rart alt en skal tenke på du...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Det er noe jeg aldri har tenkt på som ufint...
LivetErEnLek Skrevet 6. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2007 Mente ikke at det er ufint i betydning vulgert, men ville jo selv aldri tatt på meg en truse med mønster hvis det ville synes gjennom buksa.
EvaL Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Jeg er helt enig med deg, syns det er noe forbannet tull med all denne trykken på bleiene.
Eli M Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Forbannet tull? Det var sterke følelser for en bleie, må jeg si! Kan vel være at trykken er der for ungenes skyld, vet om flere barn som er opptatt av å se på bildene når de skal skifte bleie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå