Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 BITTE LITT *ironi* irritert over småtælper i BMW! Kjørte i nesten 90 km i 80 km-sona, det var trefelt, jeg lå i den lengst til venstre.. Så kommer det en dust å legger seg heeeeelt oppi rompa på bilen min og blinker med fjernlysa! Jeg skulle da ikke flytte meg, han fikk fint bytte fil selv! Så hev han seg på pærta et langt stykke, og jeg gadd fortsatt ikke flytte meg! Så kjørte han forbi, titta stygt på oss når han var på siden av oss, og la seg inn foran oss hvor han bråbremsa før han satte avgårde i 120 km igjen! Åååå noe irriterende!!
**Frøken84** Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 hmm... fortsår det er irriterende.. men det går ann å bruke feltet til høyre;) venstre feltet er trossalt forbi kjørefelt=)
tuninna ♥ 2pp Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Men du burde jo ikke ligge i venstre felt om du ikke kjører så mye fortere enn høyre da. Du burde jo ha sluppet han forbi.... (om dere ikke kjørte i kø da)
fleXibel Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 He he.. det er jenta mi det.. YOU GO GIRL.. er visst ikke bare jeg som er hissigmusa av oss to alikevel... he he Menn.... høyrefila er der du skulle ha ligget da vennen..
#Ariadne# Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 syntes det høres ut som du er den irriterende sjaføren her jeg... du burde absolutt lagt deg over i den andre fila.
It's all about me Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Akkurat der synes jeg det var du som oppførte deg fryktelig irriterende. Det er ikke riktig av han å spinne avgårde i 120, men det er heller ikke riktig av deg å blokkere venstrefila på den måten. Venstrefila er til å kjøre forbi i.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 6. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. september 2007 Blæh på dere Jada jada, så var det i høyre jeg skulle lagt da =) Men er ikke lov å kjøre over fartsgrensa i venstre fil uansett da
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 Jeg blir også irritert på folk som ikke har skjønt poenget med venstre felt....
~sjiraff~ Skrevet 6. september 2007 #9 Skrevet 6. september 2007 Er vel du som dreit deg ut her.. ingenting er mer irriterende og TRAFIKKFARLIG enn sinker i forbikjøringsfeltet!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 6. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 6. september 2007 Se svar over
Kari Trestakk Skrevet 6. september 2007 #11 Skrevet 6. september 2007 Må si jeg også hadde irritert meg grenseløst over en som ligger i venstre unødvendig. Forbikjøringer skal helst foregå til på venstre side. (Det er annerledes ved tett trafikk og det går i rykk og napp i alle filer). En god hovedregel er å ligge i høyre fil, og bare legge seg ut til venstre dersom du skal kjøre forbi. Det er nå i hvertfall slik jeg kjører :-) Så du får ikke så mye sympati fra meg, selv om det ikke var pent det han BMW-fyren gjorde heller!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. september 2007 #12 Skrevet 6. september 2007 OMG jeg hadde klikka i vinkel på deg... Jøsses altså. Du skal ikke ligge å kjøre i venstrefilene på motorveien.. de er til for forbikjøringer. Ikke rart han ble irritert. Man skal ikke foreta forbikjøringer i høyrefilen. :s
~sjiraff~ Skrevet 6. september 2007 #13 Skrevet 6. september 2007 Du skal uansett flytte deg fra feltet om noen skal forbi, uansett om du mener han kjører for fort eller ikke. Fått lappen på postordre?
børdi Skrevet 6. september 2007 #14 Skrevet 6. september 2007 Skjønner han godt jeg,,,, når det kommer noen bak og skal forbi når du ligger i venstre felt, skal du flytte deg inn i høyre felt så de kommer forbi... Tenker han bannet høyt over deg ja, hehe,,, det hadde jeg gjort i alle fall
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 6. september 2007 Forfatter #15 Skrevet 6. september 2007 Jadda jadda =) Got the point =) Lagt meg paddeflat her =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå