Gå til innhold

Opplevde noe LITT irriterende på vei til Ikea idag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

BITTE LITT *ironi* irritert over småtælper i BMW! Kjørte i nesten 90 km i 80 km-sona, det var trefelt, jeg lå i den lengst til venstre..

Så kommer det en dust å legger seg heeeeelt oppi rompa på bilen min og blinker med fjernlysa! Jeg skulle da ikke flytte meg, han fikk fint bytte fil selv!

Så hev han seg på pærta et langt stykke, og jeg gadd fortsatt ikke flytte meg!

Så kjørte han forbi, titta stygt på oss når han var på siden av oss, og la seg inn foran oss hvor han bråbremsa før han satte avgårde i 120 km igjen! Åååå noe irriterende!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm... fortsår det er irriterende.. men det går ann å bruke feltet til høyre;) venstre feltet er trossalt forbi kjørefelt=)

Skrevet

Men du burde jo ikke ligge i venstre felt om du ikke kjører så mye fortere enn høyre da. Du burde jo ha sluppet han forbi.... (om dere ikke kjørte i kø da)

Skrevet

He he.. det er jenta mi det.. YOU GO GIRL.. er visst ikke bare jeg som er hissigmusa av oss to alikevel... he he

Menn.... høyrefila er der du skulle ha ligget da vennen.. :)

Skrevet

syntes det høres ut som du er den irriterende sjaføren her jeg... du burde absolutt lagt deg over i den andre fila.

Skrevet

Akkurat der synes jeg det var du som oppførte deg fryktelig irriterende.

Det er ikke riktig av han å spinne avgårde i 120, men det er heller ikke riktig av deg å blokkere venstrefila på den måten.

Venstrefila er til å kjøre forbi i.

Skrevet

Blæh på dere ;)

Jada jada, så var det i høyre jeg skulle lagt da =)

Men er ikke lov å kjøre over fartsgrensa i venstre fil uansett da ;)

Skrevet

Jeg blir også irritert på folk som ikke har skjønt poenget med venstre felt....

Skrevet

Er vel du som dreit deg ut her.. ingenting er mer irriterende og TRAFIKKFARLIG enn sinker i forbikjøringsfeltet!

Skrevet

Se svar over ;)

Skrevet

Må si jeg også hadde irritert meg grenseløst over en som ligger i venstre unødvendig. Forbikjøringer skal helst foregå til på venstre side. (Det er annerledes ved tett trafikk og det går i rykk og napp i alle filer). En god hovedregel er å ligge i høyre fil, og bare legge seg ut til venstre dersom du skal kjøre forbi. Det er nå i hvertfall slik jeg kjører :-)

Så du får ikke så mye sympati fra meg, selv om det ikke var pent det han BMW-fyren gjorde heller!

Skrevet

OMG jeg hadde klikka i vinkel på deg... Jøsses altså. Du skal ikke ligge å kjøre i venstrefilene på motorveien.. de er til for forbikjøringer. Ikke rart han ble irritert. Man skal ikke foreta forbikjøringer i høyrefilen. :s

Skrevet

Du skal uansett flytte deg fra feltet om noen skal forbi, uansett om du mener han kjører for fort eller ikke. Fått lappen på postordre?

Skrevet

Skjønner han godt jeg,,,,

når det kommer noen bak og skal forbi når du ligger i venstre felt, skal du flytte deg inn i høyre felt så de kommer forbi...

Tenker han bannet høyt over deg ja, hehe,,, det hadde jeg gjort i alle fall

Skrevet

Jadda jadda =)

Got the point =)

Lagt meg paddeflat her =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...