Gå til innhold

Myyhh, teite syklus... : ( Lei nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, da ser det ut som om det blir superkort mellom EL og IKM denne gangen også. Er 8 dager etter EL i dag, og har begynt å spotte (spotta litt på 6. dag også). Jeg vet jo hva det betyr, det betyr mensen i morgen eller overimorgen... Og da er det 8-9 dager i mellom EL og IKM. Det er jo bare tull! Bare det ikke skjer det samme for 3. gang, at jeg begynner å blø tidlig som en vanlig mens, og så ender jeg opp med hcg i kroppen i lang tid, uten at det blir til noe... Vil ikke... : (

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uffa meg da tasselur....:(

jeg ville prøvd akupunktur for å få orden på syklusene dine...er overbevist om at det hjelper og hvorfor ikke prøve???

sist jeg var nede der trykka hun på noen sinnsykt vonde punkt i ryggen..og det gikk vist på fertiliteten...så hun sa at siden jeg hadde så vondt der tyda det på at noe var i uorden så det skulle hun prøve å fikse:)

føler også at jeg har mye mer overskudd til sex! og det er jo bra i disse EL-tider...

det koster litt men det er verdt det!!!

sender deg en trøsteklem jeg....

Skrevet

Takk skal du ha for klemmen og oppmuntrende ord, stratosen. Sa akkurat til mannen i stad, at hvis tr virkelig dukker opp lynkjapt etter EL denne gangen også så blir det akupunktur neste. Hehe, hadde ikke gjort noe med litt overskudd til sex, heller. Når man prøver intenst lenge så er det ikke alltid det er lysten som får en til å hoppe til sengs til slutt, gitt.

Lykke til med EL-jakten selv, da, det er jo en aktiv periode der man får bidratt litt selv og ikke bare går og kjenner på kroppen! (Selv om det selvfølgelig kjennes etter tegn til EL, da.) : )

Skrevet

Det kan virke som du har en veldig kort lutealfase, altså den fasen som er fra el til menstruasjon.

Har lyst til å gi deg en link på et annet nettsted om dette, kanskje det stemmer for deg?

http://www.snartgravid.com/plassen/showthread.php?t=26077

Har du prøvd lenge å få barn?

Det kan hende det er lurt med en utredning hos lege hvis du pleier å ha så korte lutealfaser.

Lykke til, håper mine råd hjelper deg

Skrevet

Ja det er slitsomt når man har prøvd en stund og i tillegg mista...

vi har jo runda ett år og 1 mnd nå...men har jo vært gravid ca 4-5mnd og da til sammen så:P men prøvinga tar på...så det hjalp med akupunktur på meg..med sexlysta vertfall...

humøret også forrsten:)

Men vi skal snart bli gravide :) stol på meg!!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...