!gakke! Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 tok ut spiral i juni og sitter nå me ein svaaak positiv test og tanta er 2 dager over så har et lite håp:) takk for meg og lykke til videre til dere alle:)
snart-en-liten-spire? Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 En strek er en strek Gratulerer så mye!!!
evius fikk junigutt Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Gratulerer! Og lykke til med svangerskapet:o) Det blir en maibaby det:o)
hope2 Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Hei... Gratulerer så masse med spren:) Kan jeg få lov å spørre om du hadde vanlig eller hormonspiral?? Jeg hadde hormonspiral som jeg tok ut helt i begynnelsen på desember, har hatt regelmessig mens, men ikke blitt gravid enda:( jaja, nok om meg... Lykke til med svangerskapet, kos deg masse:-D
Janni85 Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 ååå gratulerer! jeg skulle hatt tanten på onsdag..ingen tegn til det i dag! nå går jeg å leger meg å håper og krysser fingrer å tær om at det er min tur. Har ikke tatt test, våger ikkje heilt:)
!gakke! Skrevet 6. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. september 2007 hei det va hormonspiral eg hadde.. tvi tvi for dere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå