Gå til innhold

hvordan går det damer?


Mamma til Isaac og Lucas

Anbefalte innlegg

er dere leie av å vente? dere som ikke har fått enda da:) ser at det er jo en del som allerede har fått sine solskins barn :) jeg syns det har gått så fort jeg..ikke helt klar for å få hjem en til enda hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes også at han kan holde seg i magen en stund til:) Da får jeg slappa litt av før det blir fullt kjør, begynner perm i mårra! Det blir veldig rart. Må øve meg på å gjøre ingenting. Hehe. Har i alle fall ikke begynt å vente! Termin 28.9.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, nå er jeg klar for å føde. Lei av å være kvalm og i dårlig form. Har termin på mandag, så jeg prøver å trøste meg med at det ikke er mer enn litt over 2 uker igjen, maks.

 

Vet hvordan det er å gå på overtid, men..............Håper det skal skje noe hver natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her i gården er jeg nesten litt deppa. Termin i morgen, men ingen fødsel i sikte. Begynner å bli klar nå!!!

 

Både lege og JM har sagt at det ikke ser ut til at det nærmer seg og har forberedt meg på mulig igangsettelse. ja ja, de kan jo ikke vite sikkert, men blir litt nedstemt av å tenke på at jeg kan måtte gå på max overtid...

 

Og det som irriterer meg i dag; strekkmerker. Akkurat nå er de slik at jeg kan si meg passe fornøyd og kunne leve med de etterpå. Men ser økende forskjell fra dag til dag, så er redd for at evnt 14 dager overtid vil føre til stor forskjell på om jeg er fornøyd eller ikke. Jada, vet det er teit å tenke på det, men hadde han kommet NÅ, så skulle jeg ikke klaget på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har enda en stund igjen, 20 dager, men gleder meg til å bli ferdig:)

Men må vel regne med å gå over... ://

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin på torsdag, 6 dager igjen... Synes også det er greit at han ikke kommer riktig enda, men blir mer og mer klar for hver dag som går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin neste fredag, om 1 uke! Så er ganske klar for å møte den øille nå:) Håper hver dag at det skjer noe..men har og belaget meg på overtid, selv om det er kjipt å tenke på at det enda kan gå tre uker...og det er lenge det!

 

Lykke til alle sammen, når endelig dagen kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke lei, men venter veldig!!

Hadde termin på onsdag. Formen er upåklagelig og jeg har masse energi. Dagene går egentlig ganske fort, men har ikke lyst til å gå langt over tiden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...