M by M Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Personlig syns jeg det er for slapt med tanke på allmennpreventive hensyn. Etter min mening sender det ut et signal til allmennheten at man kan gjøre hva man vil fordi det er vanskelig å dømme og blir man dømt, er ikke straffen spesiellt lang. Syns også at straffeloven beskytter forbryteren altfor mye. Klart den gjør det spesiellt med tanke på at man ikke skal dømme en uskyldig person. Men den syr så store puter under armene på de som faktisk er skyldige at jeg syns det er kvalmt. Smarte tiltak vet jeg egentlig ikke...Men noe burde gjøres.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Stem frp du, så får du snart steining på gatene for å spare inn på rettspleien.
M by M Skrevet 6. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2007 Hehe...det var ikke slik ment. Overhodet ikke. Og jeg kommer faktisk til å stemme sv. Men at jeg er irritert på naboen nå og at det kommer av at de har en annen kultur enn meg - ja. Det står jeg for. Det vil ikke si at alle er slik. Men akkurat naboen er jeg ikke glad i for øyeblikket.
RundLurt? Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Det er vel derfor vi har et av landene i verden med minst kriminalitet da, ettersom rettsystemet ikke funker?
Mrs. Bouquet Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Nei, eneste du kan gjøre er å stemme frp
RundLurt? Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Ingen oppegående mennesker med vettet i behold gjør det vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå