Gå til innhold

I morgen skal jenta mi operere:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kvalm og gruer meg skikkelig:-( Jenta mi på 3 år skal operere å få dren i ørene i morgen. Er vel egentlig det at hun må gå uten mat og drikke og narkosen jeg gruer mest for..........

Noen som har fått dren på barna? Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De satte inn dren samtidig som eldstemann her tok mandlene...., øret hadde han ikke vondt i etterpå engang....gikk veldig bra, så nå er det snart minstemann her i huset sin tur....lykke til, dette kommer til å gå kjempebra:-)

Skrevet

Hei. min sønn la inn dren i februar da var han 1,5 år. Det gikk veldig fint han fikk "likegla" medisin før han skulle i narkose, da lo han av alt før han ble kjempesliten. Jeg ble med inn på operasjonsrommet og var der helt til han sovnet, ikke lett å gå fra han men gikk bra det også. De kom å hantet meg så fort han våknet trur det tor 30 min jeg. samme ettermiddagen var han seg selv igjen og løp rundt å lekte som bare det.

Dette går nok fint skal du se. lykke til :)

Skrevet

Legge inn dren skal vel være veldig greit. Datteren min fjernet falske mandler samtidig og fikk en blødning de slet med å stoppe. Narkosen er ingenting å grue seg for, men hun kan jo være uvel når hun våkner. Datteren min har vært helt fri for ørebetennelser etter operasjonen i februar!! :D

Skrevet

Min mellomste opererte inn dren i fjord. Det med ikke mat eller drikke gruet jeg meg til også, men det gikk faktisk kjempebra, han sa ikke noe, så da gjorde ikke vi det heller, hehe... (og han pleier å være nøye med å få frokost, var 2 år da) Narkosen i seg selv er ikke noe problem, men vi fikk litt trøbbel med at vi hadde hatt emblaplastrene på så lenge at de ikke fant blodårene når de skulle sette veneflon. Egentlig setter de det først i hånden slik at de gir ungen noe likegyldighetsgreier slik at de ikke reagerer når de får masken med narkose, men de stakk og stakk småen til han silblødde uten å finne en blodåre og til slutt måtte de bare legge ham i narkose og DET var fælt. Han fikk jo så klart totalt panikk av at to stykker holdt ham fast og en presset en maske over ansiktet hans (han satt/lå på fanget mitt, med bamsen sin, men likevel), og attpåtil glapp masken og røret noen ganger slik at de måtte gjøre det flere ganger før de fikk masken helt på og han sluknet. Da gråt jeg, me jeg var gravid og hormonell på den tiden da. Og det er ikke vanlig at de må gjøre det slik, vanligvis finner de blodårer. (på ham satte de til slutt venflonen i foten når han alt lå i narkose).

Etterpå var han i toppform. Satt litt på fanget, så fikk vi gå og gikk i kantinen og han spiste et heltrundstykke og drakk masse vann, sov i bilen hjem og var deretter helt som før :-)

Masse lykke til i morgen da, det går nok kjempebra!

Skrevet

Skjønner godt at du gruer deg ND, det hadde jeg gjort også.

Jeg har ingen erfaring med dren i øra. Om jeg ikke husker feil var sønnen til AKG gjennom det i dag, eller var det i morgen også....

Lykke til, det går helt sikkert veldig bra:) Stoooor klem til B fra B;)

Skrevet

lykke til:o)

Skrevet

Jenta mi fikk likeglad i stumpen hun. Hun sto på knærne i fanget mitt med armene rundt halsen min og det gikk veldig bra. Ble ikke stukket noe før hun var i narkose. Dette var på Kongsvinger sykehus.

Skrevet

Takk, takk for alle lykke ønskninger. Embla-plaster skal ihvertfall ikke på før vi reiser. Vil ikke ha en sånn skrekk opplevelse!

Regner jo med at det går kjempe bra, men gruer fordet. Sa til henne i dag at hun ikke fikk spise i morgen fordi at doktoren hadde sagt det. Da begynte hun å gråte å sa:" Eg blir jo svolten då!) Stakkars! Hun er en lettvekter som spiser alt fra 2-6 skiver per måltid;-) Men det går nok bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...