Gjest Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 visste ikke at en sååååå dårlig sang kunn fenge så mye !!! HAAHAHA
It's all about me Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Går du inn på byggmakker.no kan du til og med laste den ned gratis.. )
Kondis som en murstein Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Jeg vet!!!! Igår kveld før jeg sovnet, kvernet den om og om igjen i hodet mitt, hehe...
♥ McQueen♥ Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Har fått den helt på hjernen jeg også. Kunne tenkt meg den som ringetone på mobilen jeg. Noen som vet om det går og hvordan??
Nicita73 Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Men dere, slo meg plutselig i går, er det ikke en litt "pervers" reklame? En dame som er kjæreste med en bamse!! Vet mange barn som har lurt på om det går ann hihi.
*Mi tesorito* Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 Jeg hadde også den grusomme sangen på hjernen når jeg skulle sove i går!!! uff-... på linje med Lørdagspizza..... håper den forsvinner snart.......... plagsomme sånne sanger ja....
Gjest Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 Hahahaha... godt det ikke er bare meg den sangen setter seg i huet på.. at en så dårlig og enkel sang kan fenge sånn ? hender jeg tar meg selv i å smånynne på den når jeg er i butikken osv... irriterende at de får det til de som lager disse reklamene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå