Klompin Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Hei Hvilke bleier bruker barna deres?? Jeg har kjøpt de first price bleiene, de er myye billigere enn pampers/libero og de der.. Men nå så jeg akkurat på tv2 hjelper deg at first price bleiene kom nesten dårligst ut i testen! Jeg er jo fornøgd me de jeg da...
Matja Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Det spiller vel ingen rolle hva en test sier hvis du er fornøyd med dem?? Forrige gang kom Coop-bleiene godt ut, og de er også kjempe mye billigere enn Pampers og Libero. Jeg bruker de til "dagbleier" og Pampers om natten (fordi jeg har bleieavtale, og fordi coop ikke duger til den slags her i gården). Det er det samme som hvilket merke man bruker på bind og tamponger. Man har jo sine favoritter der også, samme hva en test vil si! Det har iallefall jeg...
Gjest Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 jeg bruker libero, er veldig fornøyd med de jeg:)
så var vi 4 Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 jeg bruker pampers på min gutt. i tillegg er de på 'tilbud' hos rema
Gjest Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 jeg bruker og pampers kjøpt på rema, beste bleiene på snuppa ivertfall. bryr meg ikke så mye om tester og sånt, så lenge det funker på snuppa er jeg fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå