mai mammaen til to Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 er så trøtt fortiden at jeg sovnet på sofaen i halv åtte tiden. våknet litt over halv ni og følte at det var morning..fikk helt panikk...for skulle da vært på jobb kl 7... løp rundt... sambo fant jeg ikke noen steder.... så tilslutt så jeg at kl var 20.35... og da kunne jeg sette meg ned og trekke pusten....
Gjest Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 haha, litt trøttdistrè... ser du venter barn, blir akkurat lik alder mellom mine som dine.nå er de 1 og 3, og har kjempeglede av hverandre.. kan jeg spørre hva kjønn du har, og hva du venter? eh...du vet vel kanskje ikke hva du venter enda.. to gutter her:-)
mai mammaen til to Skrevet 6. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2007 ja er helt sykt at det går an å bli så "trøttdistre".. jaja..morsomt er det no i ettertid... vet ikke hva jeg får enda... men har en jente fra før av.. tror nok at de får stor glede av hverandre ja.. håper de blir bestiser..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå