Gå til innhold

fikk helt panikk her no...


Anbefalte innlegg

Skrevet

er så trøtt fortiden at jeg sovnet på sofaen i halv åtte tiden. våknet litt over halv ni og følte at det var morning..fikk helt panikk...for skulle da vært på jobb kl 7... løp rundt... sambo fant jeg ikke noen steder.... så tilslutt så jeg at kl var 20.35... og da kunne jeg sette meg ned og trekke pusten....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha, litt trøttdistrè...

 

ser du venter barn, blir akkurat lik alder mellom mine som dine.nå er de 1 og 3, og har kjempeglede av hverandre..

 

kan jeg spørre hva kjønn du har, og hva du venter? eh...du vet vel kanskje ikke hva du venter enda..

 

to gutter her:-)

Skrevet

ja er helt sykt at det går an å bli så "trøttdistre".. jaja..morsomt er det no i ettertid...

 

vet ikke hva jeg får enda... men har en jente fra før av.. ;) tror nok at de får stor glede av hverandre ja.. håper de blir bestiser..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...