Gå til innhold

Hehe. "Vår" bleie vant!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sverger til pampers active fit selv.

Uten tvil den beste bleien jeg har prøvd! Eneste som holder mini tørr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi også! Bruker ikke andre vi ;-) Sa det før testen startet jeg, var så sikker!

Skrevet

Jepp...hehe. Blir dry om natta her, men ellers går det i active

Skrevet

vi og bruker den.. og sånn easy up...

Skrevet

Synes de er bra, men lillegutt tåler dem ikke :o( Synd, for det er de som passer han best!

Skrevet

Og "vår" tapte nesten,, vi bruker libero up and go og det er den aller beste på markedet for vår tuppe.. All pampers er i mine øyne ubrukelig, har prøvd flere av de men de bare lekker, er ekle å hå på for tuppa og hun får utslett av de. Syntes testen var tåpelig, unger er jo så forskjellige og for oss som altid har hatt ei aktiv tuppe så er tape bleier noe stort tull, de burde ha testet bleiene på forskjellige aldersgrupper o.l.

Skrevet

Vi bruker active fit om dagen og baby-dry på natta:)

Skrevet

Vi og bruker libero up and go... De som var for store for ungene i testen??? Eh?? Vi er knallfornøyd, de sitter godt på stumpen, og vi har så og si aldri hatt uhell siden vi begynte. Tapebleier kan vi bare glemme, DET har han ikke tid til å vente på:)

Skrevet

Helt enig. Jeg hater tape-bleier, bruker dem kun til babyene begynner å krabbe, da er det up&go med en gang. Våres unger tåler ikke Pampers, de blir røde av de kjemikaliene de tilsetter bleiene.

Skrevet

Hehe ja den stusset jeg også på,, de finnes jo i forskjellige vektklasser da, snuppa er liten og tynn men bleiene i hennes kg klasse passer da perfekt de,, hun har brukt up and go siden hun var 5 mnd så jeg vet at de fåes i små str..

Skrevet

Hm... Jeg jobber i en barnehage hvor vi er tre baser med tilsammen 27 barn under to år og der har vi alt av bleier. Noen bruker libero, noen pampers, noen de fra lidle, noen de fra first prise, noen up and go, noen tape bleier, ja you name it, we got it (men unntak av tøybleier). Men jeg har enda til gode å oppleve at bleier lekker eller at noen virker mer hemmende enn andre eller at noen er plaget med konstant bleieutslett. Så jeg velger da å tro, at foreldrene har funnet den bleia som fungere best på deres barn.... Sånne tester er no' stort tull spør du meg.

Skrevet

Men var det ikke slik at pampers inneholder "smøring"?

Vi bruker libero nettopp fordi de ikke innholder "smøring", det foretrekker vi å velge selv hva vi skal bruke.

Skrevet

Pampers skulle visstnok være den eneste bleie som anbefales av NAAF..

Så det kan ikke være så mye tilsetningsstoffer i dem..

Skrevet

Vel, min unge tisser gjennom ALT bortsett fra pampers active fit.

Spesielt up and go er helt ubrukelige.

Kan godt være at jeg bruker en annen type bleier på nestemann, men på den vi har nå er active fit det eneste som funker.

(Tisser av og til gjennom de også om natten...)

Skrevet

Enig med Stella Polaris.

Hvilken bleie som er best kommer helt ann på ungen. Tykke lår/tynne lår, mye tiss/lite tiss, jente/gutt, ømfintlig hud/tøff hud +++

Jr bruker libero up&go om dagen og libero med teip om natten fordi den er breier og han blir våt om natten dersom han bruker up&go.

Pampers kan han ikke bruke, for han blir sår med en gang.

Skrevet

Siden jr reagere på pammpers MÅ de inneholde noe, hvor kan jeg lese at NAAF anbefaler de og ikke libero?

Skrevet

For en bra artikkel titten!

Jeg kjenner jeg blir litt irritert, for vi forventer at vi kan stole på NAAF, men nå får jeg inntrykk av at deres merke ikke betyr noe.

Det eneste det betyr er at produsenten har betalt masse penger for å få satt på dette merket.

Jeg syns også det er rart at de anbefaler bleie som er tilsatt noe, det er logisk at "naturlige" bleier merket med svanen feks er MYE bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...