Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Er dere fornøyd? Lurer på den vogna til nestemann..
Nicita73 Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Dette er en elsk eller hat vogn...jeg hater den. Kjøpte den for en liten stund tilbake, men den har havnet i boden, og jeg har tatt frem Carena Sprint vogna mi, det er govogna det:)
Blue Lady Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Hadde, var ikke fornøyd (hadde bare sportsvogndelen)
værærli.no Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Hadde den i ett år. Veldig fornøyd! Byttet nå til speedy som er mer letthåndterlig og lettere. Skal ha en baby til om 4 uker og da skal jeg bruke den til h'n også..
Mamma til verdens beste barn Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Jeg hadde den de første 8 mnd og var sånn mellomfornøyd. Fikk prøve en oth urban jungle og den er 40 ganger bedre enn quinny'n. Jeg syntes den er skranglete, stygg og dårlig i kvaliteten. Liten plass under vognen, spesielt når du bytter til sportsdelen. Og kalesjen på sportsdelen bråker, man kan ikke bruke lommene på kalesjen heller for da blir den så tung at den faller ned. Skinnhåndtakene man kan ha på er grusomme, men uten suger håndtaket til seg vann. Forhjulet rister og vognen går skjevt. Ville definitivt valgt feks Oth i stedet, koster litt mer, men det får du igjen for. Bagen er faktisk ikke mindre enn quinnien heller selv om det ser sånn ut, har målt madrassmålet.. Vil absolutt ikke anbefale den. Men klart, hvis du går fra en stor Brio vogn el noe er den sikkert fantastisk i forhold...
Nicita73 Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 Om du allikevel vil ha den etter disse svarene, kan du gjerne kjøpe min. Den er beige. Send meg en PM om du er interessert.
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 6. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. september 2007 Hva koster en oth-vogn da? Er lenge til termin, så har bare så smått begynt å kikke litt på vogner.. hadde simo kombi sist, og vil ikke ha det denne gangen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå