Gå til innhold

Heisan damer, er det noen av dere som har noen gode ideer til

Anbefalte innlegg

Skrevet

bursdagsleker til jenter på 8 år, hvor premien er gotteri?

Trenger noen flere ideer, litt kjedelig med tampen brenner..........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dele inn i lag og gi dem et par doruller hver, hvor oppgaven er å lage det mest kreative antrekket:-)

Skrevet

Hørtes gøy ut, kan du forklare litt mer.......

Skrevet

Hva med å ha en bøtte med vann og noen epler i vannet, og la dem prøve å bite av en bit...

Lakrissnor kappspising.

Epler hengende i snor fra taket eller en dørkarm etc. hendene bak på ryggen, så bite av en bit.

Skrevet

Hehe, hvert lag får utlevert et antall doruller og skal bruke fantasien og kreere et klesplagg som de lager på en av deltagerene på laget sitt:-)

Skrevet

-Kims lek...der du legger noen ting på et brett,la ungene se på et halvt minutt,dekk til og så er det om ågjøre å huske flest ting.

-Gjett hvilken sang jeg er...en står i midten og imiterer en sang,den som gjetter riktig er nestemann.

-Fargeleken...en står med ansiktet mot veggen,de andre står på linje et stykke bak. Den mot veggen sier:den som har noe rosa på seg tar et skritt frem..osv..helt til førstemann tar i veggen.

-Danseleken...høy musikk..en stopper og da må alle stå stille,den som rører på seg er ute..

-Kongen befaler...en sier kongen befaler hink på et ben...kongen befaler riste på hodet...osv..men når han/hun sier bare hink på et ben og ikke kongen befaler først..er de som gjør det ute.

Phu...lekt mye jeg ser jeg ;)

Skrevet

limbo og stol leken, har vært store hit her:-)

Skrevet

Tusen takk damer, masse gode ideer her. Kunne en del av dem, men ammetåka er tjukk om dagen så det var godt å friske opp hukommelsen litt. Tusen takk, nå blir det mange morsomme leker for bursdagsjenta mi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...