Gå til innhold

Smerter i underlivet.....verre enn menssmerter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg hatt det sånn i hele dag og syns det begynner å bli bra plagsomt. Er 17+3 idag. Har hørt at det er vanlig med menssmerter, men gjelder det når man har kommet såpass langt også!?

Av og til når jeg er ute å går får jeg også en fryktelig stikkende smerte der nede.

Høres dette kjent ut for noen av dere andre her!???

Hadde vært godt å hørt noen eraringer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Høres ikke godt ut! Jeg har tidvis vært plaget med ubehag og lettere menssmerter, men dette var mest i starten. Får innimellom stikkninger i sidene, men de varer ikke mer enn noen sekunder.

Jeg vil ikke skremme deg, men dette ville jeg sjekket opp med lege/JM. Er mest sannsynlig bare tegn på at det vokser, men greit å sjekke at alt er ok! Det skal ikke være plagsomt vondt!

Lykke til =)

Skrevet

Jeg har også hatt sterke menssmerter som kommer og går hele graviditeten. Er 18+1 i dag. Var helt sikker på at jeg mistet i uke 14-15 for da hadde jeg forferdelig vondt og jammen meg kom det litt blod på kvelden også... har sett en sprell levende baby etter det da. Vet ikke om det kan være kynnere som kjennes ut som menssmerter, har aldri kjent etter om magen blir hard. Klarer ikke å kjenne det når jeg sitter fordi jeg har ett godt lag polstring på utsiden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...