schnuppi Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Har en gutt på 2 1/2 år som kan være litt trassig til tider.. Veldig grei å ha med å gjøre når han er alene sammen med oss.Men så snart vi får besøk,blir han så utrolig vill og det virker ut som han skal vise seg frem.Spesielt når søskenbarna er her...Han kaster leker på rommet sitt,og helst de største lekene....hehe. Slår litt av og til osv. Jeg kjefter på han,men da blir han bare ti ganger verre.Det jeg lurer på: tar dere time out på barna deres? jeg føler jeg ikke klarer å være konsekvent nok mot han... Dersom jeg skal si at han skal sette seg i trappa eller stå i ei krå,så kommer han bare tassende.Skal jeg da følge han på plass igjen helt til han står der?! synes det er så utrolig vanskelig.... Orker ikke et himla sirkus hver gang vi får besøk av søskenbarna(spesielt).
solfrid Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 jeg har ei jente på 2år som kan være trassig,jeg har tatt i bruk time out og det begynner å fungere, ho virker roligere så det er vedt å prøve tenker jeg.. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå