Gå til innhold

våt i trusa....uke 39

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp..jeg kjente at jeg ble litt våt i trusa i sted..gikk på do og endel slim kom på papiret(sorry detaljer)..trusa var våt...lukta litt søtt aktig..hva kan dette være? noen som har vært borti det samme? har litt små vondt i magen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mente den gikk forrige uke...var så rart dette ikveld...kan jeg lekke fostervann?hmmm.....men føler meg litt rar ikveld, så mulig noe mer på gang?:)

Skrevet

ja..kanskje det..men venter litt til og ser...:) hadde jo vært gøy om fødselen kom igang snart da...

Skrevet

Hmmm...Så spennende da! Jeg har det på samme måte, og i uke 39, litt fuktig i truseinnlegget, men tror kanskje bare det er økt mengde utflod. Er ikke sikker...Men si fra hva føden sier da, spennende å høre...

Skrevet

Ja skal si ifra..men venter litt til og ser...men føler det er noe på gang liksom...murringer her og der osv...ååå...det er så spennende!!!!

Skrevet

Litt morsomt å høre for meg, siden jeg er litt usikker selv. Men kjenner ikke noen andre tegn, så... Uansett, masse lykke til:) Håper for din del at det skjer noe:)

Skrevet

Ja..begynner å bli veldig klar nå da...så babyen kan godt komme nå! du må også ha masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...