Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Hjelp..jeg kjente at jeg ble litt våt i trusa i sted..gikk på do og endel slim kom på papiret(sorry detaljer)..trusa var våt...lukta litt søtt aktig..hva kan dette være? noen som har vært borti det samme? har litt små vondt i magen..
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 mente den gikk forrige uke...var så rart dette ikveld...kan jeg lekke fostervann?hmmm.....men føler meg litt rar ikveld, så mulig noe mer på gang?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 ja..kanskje det..men venter litt til og ser... hadde jo vært gøy om fødselen kom igang snart da...
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Hmmm...Så spennende da! Jeg har det på samme måte, og i uke 39, litt fuktig i truseinnlegget, men tror kanskje bare det er økt mengde utflod. Er ikke sikker...Men si fra hva føden sier da, spennende å høre...
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 Ja skal si ifra..men venter litt til og ser...men føler det er noe på gang liksom...murringer her og der osv...ååå...det er så spennende!!!!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 Litt morsomt å høre for meg, siden jeg er litt usikker selv. Men kjenner ikke noen andre tegn, så... Uansett, masse lykke til:) Håper for din del at det skjer noe:)
småtroll:) Skrevet 6. september 2007 #9 Skrevet 6. september 2007 Ja..begynner å bli veldig klar nå da...så babyen kan godt komme nå! du må også ha masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå