Piken på landet Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Faren min skal til USA med nesten tom koffert, og jeg har tenkt å fylle den opp:-) Han skal bo hos private, så jeg kan shoppe på nettet, og sende det til dem. Da slipper jeg jo både frakt og toll. MEN.....har noen forslag til noen gøye nettbutikker? Barneklær, sportsklær eller hva som helst i grunnen. På forhånd takk!!
Serial mom Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Jeg liker amazon.com,der finner du litt av hvert,også merkeklær:-) Aldri bestilt derfra pga toll og frakttullet,men har du muligheten til å få det hjem med pappan din er det jo bare å slå til!!!!! :-) *heldiggris*
Kobra Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 http://www.walmart.com/ MYE kjekt til billig penge
Kahbean Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Ååå det er så mange! Vil du ha moteklær, dyre klær, billig men veldig fin, eller hva? Det er så mange at jeg vet ikke en gang hvor jeg skal begynne! Den jeg anbefaller at du ser på først er www.gap.com! Hvis du velger GapKids eller babyGap øverst så får du se masse fine barneklær som er ganske rimelig men veldig fin!!!! GapMaternity er mammaklær... også masse fint! Oldnavy.com er en søster butikk av Gap. Den er kjent for å vær litt rimeligere så derfor er det mange som syns Gap er finere, men jeg syns begge er helt topp. Det spørs helt på hva jeg leter etter. De har også klær til barn, mammaklær, osv. Hvis du begynner med de to så finn du sikkert masse. Send meg en PM hvis det er noe bestemt du leter etter! Jeg har handlet MASSE i USA og reiser der ofte så det er bare å spør hvis du trenger litt shopping råd! hehe
Kahbean Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Her er ei liste med mange av de vanlige butikkene som dukker opp over alt der.... http://www.simon.com/mall/directory.aspx?ID=1249 Det er bare å trykk på navnet på butikken og så står det hjemmesiden under butikknavnet (hvis de har ei side da) Lykke til og kos deg masse med shoppinga!
Piken på landet Skrevet 7. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. september 2007 Tusen takk for hjelp! Nå skal jeg inn å fråtse :-) Er sikkert dollartegn i øynene mine akkurat nå hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå