Mage Mi Sa Jo Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 vil du ha jobben? er du sikker? du får jobben om du på jobbintervjuet, er så sikker på å få den at de tror deg og bare må gi deg den. spådde jeg riktig? ;p
Dronningen! Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Vent litt da så skal jeg hente spålappen min! Ok, hvilken farge vil du ha? )
Mage Mi Sa Jo Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 høi, jeg skal på jobbintervju i morra får jeg jobben tror du? eller får jeg den jeg skal på intervju på på mandagen?
Libido- Skrevet 6. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2007 hehe har vært på intervju, men er vanskelig å si hvordan det gikk. De spurte ikke om noe, vi bare prata..
Dronningen! Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 Den ekke turkis, den er isblå! Hvilket tall?
Mage Mi Sa Jo Skrevet 6. september 2007 #9 Skrevet 6. september 2007 ok da ville de bli kjent med deg og vet hva du kan men ville finne ut om din persolnlighet passet inn hoss dem. du får krysse fingrene.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 6. september 2007 #11 Skrevet 6. september 2007 o den på mandag er den mest spennende. jippi skal jeg droppe den i morgen da eller???? ;p
Libido- Skrevet 6. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 6. september 2007 nei nei, du får øvet deg i morgen, noe som gjør deg mer dreven til mandag =)
Mage Mi Sa Jo Skrevet 6. september 2007 #14 Skrevet 6. september 2007 å faen da må jeg stå opp kl 6 i morgen fiffe meg opp. så de ikke ser hvor trøtt jeger. finne noe å surre innflesket i så det ikke syntes, bør jeg bruke dekk krem, eller dekk malingpå strekkmerkene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå