Gå til innhold

Spår dere meg eller? =)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vil du ha jobben?

er du sikker?

 

du får jobben om du på jobbintervjuet, er så sikker på å få den at de tror deg og bare må gi deg den.

 

spådde jeg riktig?

 

;p

Skrevet

Vent litt da så skal jeg hente spålappen min!

 

 

 

 

Ok, hvilken farge vil du ha?

 

 

 

:o)

Skrevet

høi, jeg skal på jobbintervju i morra får jeg jobben tror du?

eller får jeg den jeg skal på intervju på på mandagen?

 

 

Skrevet

hehe har vært på intervju, men er vanskelig å si hvordan det gikk. De spurte ikke om noe, vi bare prata..

Skrevet

Den ekke turkis, den er isblå!

Hvilket tall?

Skrevet

ok da ville de bli kjent med deg og vet hva du kan men ville finne ut om din persolnlighet passet inn hoss dem.

 

du får krysse fingrene.

Skrevet

o den på mandag er den mest spennende. jippi skal jeg droppe den i morgen da eller????

;p

Skrevet

nei nei, du får øvet deg i morgen, noe som gjør deg mer dreven til mandag =)

Skrevet

å faen da må jeg stå opp kl 6 i morgen fiffe meg opp. så de ikke ser hvor trøtt jeger. finne noe å surre innflesket i så det ikke syntes, bør jeg bruke dekk krem, eller dekk malingpå strekkmerkene?

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...