Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Noen her som har møtt mannen sin på nett? Noen som syntes det er sykt ?? rart ? naturlig ??
Serial mom Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Jeg er sosialt analfabet og måtte på nett for å finne mannen min,hi-hi! Driter i hva andre måtte synes om det,jeg:-)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Jeg fant den flotte mannen min på internett.. Det er ikke noe galt med det. Noen er veldig flau over det,men jeg er bare stolt over å ha funnet en slik mann... Kan si det til hvem som helst... bedre på nett enn på et utested.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Jeg fant mannen min på internett Han er absolutt fantastisk.Vi er gift i 5 år og elsker hverandre mer og mer!
Hormonella Skrangle Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Hvor folk treffer hverandre er meg revnende likegyldig. Det viktigste er jo at de faktisk treffer hverandre.
Teltpluggen Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Jeg fant mannen min på internett:)
petite fleur Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 Jeg fant også min kjære på internett:)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 Jeg fant min kjære på internett, jeg er sjener, og jeg klarte ikke å kapre noen på den gode gamle måten. Men... jeg føler at jeg er litt vel nerd hvis jeg sier: "Jeg ble kjent med samboern min via mIRC!" så.. det er derfor jeg er anonym her i kveld
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #9 Skrevet 7. september 2007 Jeg møtte også mannen min på nettet =) Har vært gift i 3 år nå . Synes det er litt flaut , men samtidig hadde jeg ikke truffet ham om det ikke var for nettet , for han bodde 4 timer unna.
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 7. september 2007 #10 Skrevet 7. september 2007 Yepp..fant min elskede bergenser på nettet Så takke Internett for barn,familie og hus
susemor666 Skrevet 7. september 2007 #11 Skrevet 7. september 2007 Jeg fant min mann på et utested=)) Dvs, så han der første gang. Men vi hadde felles bekjente=)) Det er da samme hvor en treffer sine kjære, det viktigste er jo at man har truffet dem=)) å man har det bra sammen=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå