Gå til innhold

møte mann på internett..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har møtt mannen sin på nett?

Noen som syntes det er sykt ?? rart ? naturlig ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sosialt analfabet og måtte på nett for å finne mannen min,hi-hi!

 

Driter i hva andre måtte synes om det,jeg:-)

Skrevet

Jeg fant den flotte mannen min på internett..

Det er ikke noe galt med det.

Noen er veldig flau over det,men jeg er bare stolt over å ha funnet en slik mann... Kan si det til hvem som helst...

bedre på nett enn på et utested.

Skrevet

Jeg fant mannen min på internett :) Han er absolutt fantastisk.Vi er gift i 5 år og elsker hverandre mer og mer!

Skrevet

Hvor folk treffer hverandre er meg revnende likegyldig. Det viktigste er jo at de faktisk treffer hverandre.

Skrevet

Jeg fant mannen min på internett:)

Skrevet

Jeg fant også min kjære på internett:)

Skrevet

Jeg fant min kjære på internett, jeg er sjener, og jeg klarte ikke å kapre noen på den gode gamle måten.

 

Men... jeg føler at jeg er litt vel nerd hvis jeg sier: "Jeg ble kjent med samboern min via mIRC!" så.. det er derfor jeg er anonym her i kveld :)

Skrevet

Jeg møtte også mannen min på nettet =)

Har vært gift i 3 år nå .

Synes det er litt flaut , men samtidig hadde jeg ikke truffet ham om det ikke var for nettet , for han bodde 4 timer unna.

Skrevet

Yepp..fant min elskede bergenser på nettet :) Så takke Internett for barn,familie og hus :)

Skrevet

Jeg fant min mann på et utested=)) Dvs, så han der første gang. Men vi hadde felles bekjente=))

 

Det er da samme hvor en treffer sine kjære, det viktigste er jo at man har truffet dem=)) å man har det bra sammen=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...