Gjest Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Ettersom hotmailen ikke funker er jeg dømt til en dibkveld...hehe
mamma >to gull Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Spise melkesjokolade med nonstolp og se på tv (sambo skal se 24, så jeg får vel sitte her på DIB...) :-)
solfrid Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 ja blir vel å sitter her på DIB tenker jeg. hehe
Monajenten Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Tror jeg skal gå å legge meg snart..
Sebra Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Er jo korselig her på dib. Her hoss er det en helt rolig kveld. Er ikke helt i form så blir tidlig kveld.
Gjest Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 mona du datt ut...fikk ikke noe svar fra deg jeg...
Gjest irismor Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 Venter på at samboeren skal bli ferdig med å sette opp to hyller på soverommet. Og etterpå skal jeg sette på meg litt sexy undertøy og hive meg over ham. Som belønning for velgjort jobb (har bare ventet på hyllene i 3 mnd, kanskje han blir inspirert til å starte med badet snart) *ler*
Gjest otilie79;) Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 Venter på at gubben skal komme hjem:o) Ute på rall igjen:)
imsdal med julesmak Skrevet 6. september 2007 #9 Skrevet 6. september 2007 Hvis min kjære mann ikke venter alt for lenge med å komme hjem fra jobb skal jeg ta meg en tur på ergometersykkelen. Blir han sein rikker jeg meg nok ikke fra pcn før jeg stuper til køys. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå