Gå til innhold

Avent sine frysebeger med lokk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en pakke med 10 bokser med lokk og to overganger mellom lokket og flasketuten.

Kan man bruke boksene flere ganger?

Så de hadde pakker med 10 beger til ca 70 kr, men det var uten lokk, hva er vitsen med det? Den pakken jeg kjøpte med lokkene kostet 149 kroner..

Mener, hva er poenget med å selge bokser uten lokk? eller selger de lokk også i egne pakker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte de mange ganger.

Kanskje lokkene holder lengre enn boksene og det er derfor det selges pakker uten lokk.......

Gjest otilie79;)
Skrevet

Man kan bruke begrene flere ganger ja, bruker de til mye annet enn mm og da.

Vet ikke hva greia er med de boksene uten lokk da.

Skrevet

Man kan bruke de opp igjen 4 ganger.

Utenom den pakka med overgangene får man kjøpt en pakke med beger og en pakke med lokk (altså 2 pakker - 10 stk i hver pakke)

Skrevet

Ja det står vel 4 ganger i vedlegget, men når de fremdeles ser som nye ut da kan jeg ikke skjønne hvorfor de ikke kan brukes mer.

Bar et salgstriksspør du meg.......

Skrevet

Ha ha, jeg har brukt mine minst 15 ganger hver.

De sier at man merker plastikksmal etter en stund? men jeg synes ikke det. Lokkene varer lenger enn boksene.

Skrevet

Ok, takk for oppklarende svar! De hadde ikke lokkpakkene på apoteket jeg var på og hun som jobbet der hadde ikke peiling.

Utrolig lur de boksene da! brukte poser fra Dr:brown forrige gang.. de var utrolig upraktiske i forhold til Avent sine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...