Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 nå er mor sliten her.. nå sitter jeg her med: forstuet storetå, kraftig forkjølelse med halsvondt og hovne mandler (som verker i øret av alle steder), visdomsjeksel som kommer gjennom snart, den er så vond at det verker i halve munnen og ganen, og mensen... syns virkelig at alt har kommet på en gang, og nå fortjener jeg noen gode uker før jeg blir syk eller slår meg igjen *klaaage og synes veldig synd på meg selv* uff det var godt å få ut...
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Stakkars deg, masse god bedringsklemmer fra meg til deg. Håper alt snart blir bedre
Gjest Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 god bedrings klem til deg, er selv helt slått ut av forkjølelse på sofaen for 4 dagen på rad, så skjønner at det pluss resten er tungt )
PAVEEL Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 syk jeg og...men etter å ha lest dette føler jeg meg nesten frisk:-) sender deg en goooood klem. og....masse bli frisk støv:-) ******************************************************** ***************************************************** ************************************************* ********************************************** ****************************************** ************************************* ******************************** ************************** ********************* *************** ********** ****** *** *
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 6. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2007 tuuusen takk snille damene hehe, det skal sies at halve familien er syk også. svigerfar smittet svigermor som smittet meg. har ikke kysset hverken nicolai eller sambo på flere dager fordi jeg er redd de skal få det også.. sukk, er ikke lett å motstå lille gullet når han lener seg og vil ha suss :/ men blir bedre om et par dager regner jeg med..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå