Gå til innhold

Kan det være...


Anbefalte innlegg

Skrevet

den lille spiren min jeg kjente i dag? Kjente et merkelig lite "dytt" som varte kjempekort helt nede i magen istad. Er 15 uker. Vet at dette er veldig tidlig, men lurer på om noen andre førstegangsfødende har opplevd dette eller tar jeg helt feil??? Veldig takknemlig for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være at du kjente noe ja...=o)Eller at det også kan kjennes ut som sommerfugler...=o)

 

Er selv 14+3 uker og tror jeg kjente noe helt nederst ved skambeinet her en natt...var litt rart...Men bare vent snart kjenner du det bedre og da er du ikke i tvil=o)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...