Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 den lille spiren min jeg kjente i dag? Kjente et merkelig lite "dytt" som varte kjempekort helt nede i magen istad. Er 15 uker. Vet at dette er veldig tidlig, men lurer på om noen andre førstegangsfødende har opplevd dette eller tar jeg helt feil??? Veldig takknemlig for svar.
♥Tullerusk♥ Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Kan være at du kjente noe ja...=o)Eller at det også kan kjennes ut som sommerfugler...=o) Er selv 14+3 uker og tror jeg kjente noe helt nederst ved skambeinet her en natt...var litt rart...Men bare vent snart kjenner du det bedre og da er du ikke i tvil=o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå