Gå til innhold

Har funnet fram Tripp-Trapp stolen fra da jeg var liten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke veldig fin farge på den (ser ut som om den er beiset rød)... Går det an å male den? Og hvordan gjør jeg det slik at det blir bra holdbart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om de kan males. Ville bare si at det minner meg om en sånn vi hadde da vi var små. Synes egentlig rødt er fint, jeg da på sånne tripp-trapp stoler. Unger elsker jo sterke farger:-)

Skrevet

Dytt!!!! Jeg har en veldig blå med masse klistremerker........

og bøyla er svart.... får jo bare tak i de nye fargene....

Skrevet

Å, det lurer jeg på også..... Den vi (søster og jeg) brukte er også sånn beiset rød. Ikke så veldig fin lenger, slitt og gamle klistremerker på den. Men det må da kunne gå an å fikse på det...?!

Skrevet

Må nok pusse av all beisen og male på nytt. Kanskje lakke oppå malingen?

Skrevet

Vil jo tro du kan male den. Trengs sikkert litt forarbeid, pusse godt ned og vaske den, men så kan den sikkert males. Har ikke gjort det før men vil tro det går.:-)

Skrevet

Venninne av meg har gjort det med to stoler fra da hun og søsken var små så det går an. Bare ikke spør meg hvordan for jeg er ikke akkurat handy ,-) Men hvis du spør i en malebutikk så vet de det nok.

Skrevet

Samboeren malte vår knall rød *veldig fin*. Han skudde den fra hverandre og pusset det godt. Deretter la han et lag med heftgrunn og så malte han den til slutt med oljemaling. Resultatet ble knall bra og den har ikke fått en skramme (har brukt den i ca 8 mnd)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...