solli1 Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 på sykehuset.....å hvordan ser det ut?er dere fornøyde??kan få hvis jeg vil ,men anbefales å vente til etter jeg føler meg ferdig med barn...
Kosel Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 jeg skal ha etter at jeg er ferdig med å amme mini. er mitt første barn, og je skal sikkert ha flere, men det er en såpass stor belastning på ryggen at vi er redd jeg da kan få alvorlige probl. og at jeg ikke vil være stand til må bære på ungene mine... Om jeg så ikke skulle få til ammingen etter reduksjon og må gi mme så får jeg gjøre det. _Blir folk av mme barn og! prioriterer min helse slik at jeg vil være i stand til å passe ungene mine:) har venninner som har gjort det. ser veldig bra ut, og de er kjempe fornøyde!
Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Tør jeg spørre hvilken størrelse du bruker i BH og hvor høy du er ? Jeg vurderer jeg og, selv om jeg heller ikke er ferdig med barn
Kosel Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 172, 70kg, har EN bh som jeg kan bruke nå..den er 90F, burde egentlig ha 80- m en måtte opp i 90 får å få en som "passer" tåelig greit..men bør ha en til to cup`er større nå som jeg ammer..
solli1 Skrevet 6. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. september 2007 er så usikker om jeg skal før nesemann....er de mest normalt å ikke kunne amme etterpå eller?
Kosel Skrevet 6. september 2007 #9 Skrevet 6. september 2007 slik jeg har forstått det så er sånn 50/50
tuninna ♥ 2pp Skrevet 6. september 2007 #10 Skrevet 6. september 2007 Jeg fikk det dekket i fjor. Jeg er 162 høy, veier ca 50 kg og brukte 70e/f Jeg er kjempefornøyd, fine arr. Mye finere fasong og lettere å finne bh nå. Jeg har tenkt å få flere barn om jeg finner en mann å få det med. Men ville ikke utsette operasjon kansje i ti år i håp om flere barn. Dette gjorde jeg jo for meg selv. Eneste "problemet" jeg har fått er at den ene brystvorta er blitt veldig øm. Så jeg kan ikke ta på den utenat det gjør vondt. Men de sa at det kan ta opptil ett år før ting blir helt normalt, så venter å spenning for å se om det går over. PS_ Det gjorde ikke vondt å operere. Tok to pinex forte etter operasjonen, det var alt. Dagene etter kjentes bare ut som melkespreng (ikke behagelig akkruat, men klarte meg uten smertestillende)
Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 6. september 2007 #11 Skrevet 6. september 2007 Ja, nei det er ikke enkelt å vurdere for å imot. selv er jeg 166, og bruker 95DD. Ikke er det hyggelig med hengende jur heller.
Kosel Skrevet 6. september 2007 #13 Skrevet 6. september 2007 ufattelig lei av dårlig holdning og konstant stv nakke og vond rygg... i tillegg ville det vært hyggelig å funnet bh er som passer ordentlig...og topper/gensere...nå skulle jeg helst hatt 44/46 rundt brystet og 38 resten... er ikke lettvint da vøtt... :)hehe
imsdal med julesmak Skrevet 6. september 2007 #14 Skrevet 6. september 2007 Ååååå jeg vil også! Har strl. 85/JJ (noen som slår den???) Men må ned en masse kg for å få normal BMI (man må ha det, må man ikke?) før jeg kan operere... Og så var det den amminga da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå