Gå til innhold

Blitt tante til lille Jonas i dag:) Ville du blitt glad for:

Anbefalte innlegg

Skrevet

å få

*ett englebarn smykke med 2 gutter på

* ett par fine øredobber

*nye klær

Lyst tilø å gjøre litt stas på svigerinnen min etter fødselen:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye som tante, ja det hadde jeg blitt glad for. Heldig hun som har en svigerinne som deg:)

Skrevet

Nei til de to første (liker ikke smykker og dilldall), men veldig glad for klær, men det er jo ofte vanskelig å gi siden man gjerne har ulik smak. Hva med et gavekort på enten en klesbutikk du vet hun liker godt, på en time massasje, fotpleie eller noe sånt (med barnevakt da).

Skrevet

Blitt kjempe glad for alt det du nevnte jeg.

Jeg fikk gavekort på massasje og barnepass av mine venninner. Ble kjempe glad jeg

Skrevet

Ville blitt glad for alle alternativer. Men englebarn smykket er kanskje spesiellt hyggelig å få:)

Så snill du er da, heldig svigerinnen din:)

Skrevet

Da bør du kanskje gi et gavekort? Jeg ville ihvertfall ikke på shopping ukene etter fødselen, hadde aldri følt meg mer dvaskete:/ Ellers hadde jeg blitt glad for sminke, parfyme, en jentekveld (du kunne jo feks spandert midddag) eller noe i den duren.. Jeg er heller ikke så smykkemenneske, men det er kanskje ho? Veldig fint å gi gave ihvertfall:)

Skrevet

Jeg ville blitt glad for alt det der...

Spørs om mannen hennes har git noe da.

Utrolig koselig at du ønsker å gjøre litt stas på henne også , ikke bare babyen! :o)

Skrevet

Vi bor ett stykke unna, så middags ideen var koselig men passer dårlig :o)

Tror jeg vurdere smykke, kan jo bare bytte det i noe annet hvis hun ikke liker det! Gavekort på klesbutikk er litt kjedelig, og lett å bruke på barnet istedet for seg selv!

Takk for svar og tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...