Jenny-penny Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 å få *ett englebarn smykke med 2 gutter på * ett par fine øredobber *nye klær Lyst tilø å gjøre litt stas på svigerinnen min etter fødselen:o)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Gratulerer så mye som tante, ja det hadde jeg blitt glad for. Heldig hun som har en svigerinne som deg:)
Gjest Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Nei til de to første (liker ikke smykker og dilldall), men veldig glad for klær, men det er jo ofte vanskelig å gi siden man gjerne har ulik smak. Hva med et gavekort på enten en klesbutikk du vet hun liker godt, på en time massasje, fotpleie eller noe sånt (med barnevakt da).
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Blitt kjempe glad for alt det du nevnte jeg. Jeg fikk gavekort på massasje og barnepass av mine venninner. Ble kjempe glad jeg
Mamma´n til A og F Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Ville blitt glad for alle alternativer. Men englebarn smykket er kanskje spesiellt hyggelig å få Så snill du er da, heldig svigerinnen din:)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Da bør du kanskje gi et gavekort? Jeg ville ihvertfall ikke på shopping ukene etter fødselen, hadde aldri følt meg mer dvaskete:/ Ellers hadde jeg blitt glad for sminke, parfyme, en jentekveld (du kunne jo feks spandert midddag) eller noe i den duren.. Jeg er heller ikke så smykkemenneske, men det er kanskje ho? Veldig fint å gi gave ihvertfall:)
RajaPia Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 Jeg ville blitt glad for alt det der... Spørs om mannen hennes har git noe da. Utrolig koselig at du ønsker å gjøre litt stas på henne også , ikke bare babyen! )
Jenny-penny Skrevet 6. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. september 2007 Vi bor ett stykke unna, så middags ideen var koselig men passer dårlig ) Tror jeg vurdere smykke, kan jo bare bytte det i noe annet hvis hun ikke liker det! Gavekort på klesbutikk er litt kjedelig, og lett å bruke på barnet istedet for seg selv! Takk for svar og tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå