Lykkeliten *På overtid* Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Denne neste pp skal jeg prøve ALT! Jeg skal tempe og ta el tester osv. Det jeg lurer på er om temping! Jeg er heeelt grønn på det området. Forklar meg hvordan dette skal gjøres er dere snill.
Fullrulle86 Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 da trenger du en syklus forberedelse først (når det gjelder temping) begynn gjerne førse dag i syklusen (1 mensdag) og mål tempen. det blir mest nøyaktig i rumpa! tempen må tas FØR du står opp av senga om morgenen!!! skriv så ned tempraturene for hver dag som går. i slutten av måneden ser du når du antagelig hadde el. tempen stiger ca. 0,5C rett før eggløsning så da er det bare til å kjøre på! når du har målt en helt syklus er det lettere så se når du ca. har el neste pp! Håper jeg var til litt hjelp:o) Lykke til! P.s. det går også an å kjøpe seg en baby/ladycom noe som gjør tempingen og planleggingen lettere! disse er veldig dyre da, så en vanlig febermåler gjør sikkert susen det også;o)
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 6. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2007 tusen takk! ) Det var veldig til hjelp. Jeg har bare en vanlig temp så den får duge i mens.. Da får jeg prøvd det også da! Tusen takk igjen
jentahans Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 jeg ville brukt eggløsningstesten til clearblue for den er super.. du tisser på pinne akkurat som graviditetsttest og den dagen du har el kommer det fram et egg:) Lett og forstå seg på. Begynner å teste cA 11 dager etter 1.dag mens. alt etter sylkus men står en veldig god bruksanvisning med. lykke til, denne mnd skal det vere din tur:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå