It's all about me Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Jeg tenker i forhold til nysgjerrige, fiklette barnehender....
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Jeg synes veldig smart! Da kan de ta av og på seg selv. Lisser er iallfall bare i veien, synes jeg. Har man barn som peller for mye, er glidelås et fint alternativ, vi hadde noen sko fra timberland som var kjempegode.
It's all about me Skrevet 6. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2007 Men det er vel litt for tidlig at de tar på skoene selv når de er 1.5 eller?? det virker så enkelt og greit, men ser bare for meg at plutselig sitter han der og leker uten sko, he he.......sånn som hvis han har lue uten knyting )
2 søte små gutter Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Har alltid hatt sko med borrelås til 2-åringen min, og han har aldri funnet på å ta de av - synes det er genialt enkelt !!
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Det er jo forskjellig når de begynner med det. Min eldste begynte vel ikke før han var tre eller noe, mens minste begynte med de forrige skoene som hun hadde, og de fikk hun da hun var 1,5. (Begynte ikke så tidlig altså, men de passet jo en stund, da). Hun ble rasende da hun ikke fikk beina nedi fordi de var for stramme. De hun har nå, er det borrelås på, og de kan hun åpne mye selv. Utviklingen kan være rivende!
cashewnøtta Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 Har ikke vært noe problem her! Vesla er 2. Eneste gangen hun løsner på borrelåsen er når hun sitter og kjeder seg i bilsetet...
værærli.no Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 noen unger er mer nysgjerrige enn andre. I bilen tar hun alltid av seg skoene med borrelås, og det er såååååååååå irriterende når man haster og er i åttende mnd gravid;-( I barnehagen tok hun dem ofte av så hun ble skitten i sokker og vått. Men borrelås er jo ypperlig i store og hele. Hun kan ta på seg skoene selv og ta av:-) Hun er bare 20 mndr:-)
It's all about me Skrevet 6. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. september 2007 Oki, da er det greit med borrelås på vintersko hvor dressen skal trekkes over med strikk som holder den nede. Mens holder meg til glidlås på andre hverdagssko....
værærli.no Skrevet 6. september 2007 #9 Skrevet 6. september 2007 ja, jeg skal kjøpe vintersko med borrelås også;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå