*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Ja det gjør jeg. Sitter ikke å passer på hele tiden.
Gjest Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Ja det hadde jeg ikke hatt noe problem med, men ville ha hørt etter ham og løpt og sjekket med en gang om det ble stille. Nå har jeg i grunnen aldri prøvd siden eldste på snart 5 år bader sammen med broren som nettopp er fylt 3 år og jeg ikke tør å la han lille være uten tilsyn for mer enn noen sekunder sånn i tilfelle. Han har dukket under flere ganger i badekaret, sitter ikke akkurat fint i ro...*sukk*
LivetErEnLek Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 da min eldste var på den alderen hadde vi badet sånn at jeg kunne se han i badekaret når jeg satt i soffan og døra til badet var åpen. Den halvtimen han satt der og kosa seg, var min hellige fritid :-)
Gjest Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Min 3-åring bader alene hun. Har nå gjort det en stund. Jeg sitter ikke å passer på hele tiden, men titter jo innom ganske ofte.... Bretter tøy, finner frem klær og setter på vaske eller lignende er ting jeg gjør mens hun bader. Altså jeg går litt til og fra badet... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå