susemor666 Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Skal jeg banke han??? =(( Neida, jeg gjør ikke det da. På en måte er jeg enig, for jeg så da ikke ut med 1.mann. Ansiktet fult av kviser, svett og veldig stor=)) Men, like blid. Mens andre gravide, syns jeg er pene. Mange blir da sååå fine med magene sine, søte forundringsfulle smil......=)) Bare ikke jeg... hehehe Derfor håper jeg at jeg ikke blir fult så stor som 1.gang, og uten de kvisene i ansiktet.
Synnøve_Solbakken Skrevet 6. september 2007 #2 Skrevet 6. september 2007 Er jo stort sett enig med mannen din jeg da, særlig høygravide:)
susemor666 Skrevet 6. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2007 Hehe jo, igrunn...=) litt sjarmerende så=))
Shinyogsmåen Skrevet 6. september 2007 #4 Skrevet 6. september 2007 Og jeg som gleder meg sånn til å bli stor =) Misunner alle andre med store mager. Synes mange av de som er gravide ser så glade ut og det er jo ikke så rart..
Kakebakesøte Skrevet 6. september 2007 #5 Skrevet 6. september 2007 Det synes ikke mannen min heller Litt enig med han jeg
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 6. september 2007 #6 Skrevet 6. september 2007 jeg og sliter med kviser men har ikke fått såååå stor mage er bare i uke 13 enda... ligger ut bilde...
susemor666 Skrevet 6. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. september 2007 Mange blir jo sjarmerende da=))
Tpop Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 Jeg synes ikke alle gravide er pene jeg da, men som mannen min sier, så er den du elsker vakker uansett tilstand og han mener det og for akkurat like kåt og villig er han om jeg slettes ikke er vakker(i mine øyne) som gravid.
*Vetlis* Skrevet 6. september 2007 #9 Skrevet 6. september 2007 Ser vel ikke helt sjarmen i strekkmerker, kviser, piggmentflekker, opphovnede ansikter, låvedør rumpe og hevelser jeg heller? Men på den andre siden er det heldigvis for dere, ikke alle som blir seende ut som meg hehe! Noen blir jo så utrolig pene da! Så har vi sånne som hu på "Jordmødrene" her om dagen, som sikkert hadde mindre mage når hu skulle føde enn det jeg har i uke 22! Var ikke mye hevelser der nei hehe!
håper på fulltreff Skrevet 6. september 2007 #10 Skrevet 6. september 2007 Vel... Jeg er vel kanskje litt enig... Føler meg absolutt ikke sexy og snasen. Men, behøver han si det da? Min mann sier jeg er vakker, men jeg spør ikke videre om han virkelig mener det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå