Gå til innhold

Vi håper jo, men hva tror dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde eggløsning for ca 11 dager siden. I går klarte jeg ikke vente lenger, tok derfor en graviditets test som var blank, men 2 !/2 time etter tok jeg den opp fra bosset å fikk se en svak svak strek( hvet den da ikke egentlig er gyldig) Men et håp kom jo opp da, vil den slå ut selv om en ikke har hcg hormonet i kroppen? Trodde ikke det var mulig,men..... ok.

Så i dag fikk jeg litt lyse brun utflod på truse innlegget og deppet for at mensen kom,men det ble med det. Hva skjer? Skal ha mensen disse dager. Føler jeg går fra å kjenne mensen kommer, til at den ikke kommer( føler ingenting) og plutselig føler jeg at jeg kan være litt gravid likevell. Det jeg har av symptomer er at jeg er utrolig trett( men det kan jo skyldes andre ting og)

Skal ta test i helgen hvis mensen ikke kommer. Men hva tror dere? Helt ærlig er det håp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet hvordan du har det! DET ER ALLTID HÅP:o) sitter her selv og venter på mensen... har ikm i morgen, men pleier alltid ha brun utflod dagen før... kan det være sant??? er vi gravide??? LYKKE TIL JAFFAL:o) krysser fingre å tær for deg:o)

Skrevet

I like måte:-) Håper vi flytter på oss( over til 1. Trimester) i helgen.

Og ja likte den DET ER ALLTID HÅP!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...