Gå til innhold

Hva er favorittsangen til den lille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det "lille pepper edderkopp" da går både armer og ben som trommestikker :-) Liker godt "So ro lillemann" når han skal sove. Da ligger han bare å kikker på meg med trette øyner, skjønne lille gutten min :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her går det i "Hva sier den kua som går på enga.....".

:-)

Skrevet

hehe, mener selvsagt petter edderkopp :-)

Skrevet

Her er også "Lille Petter edderkopp" en klar favoritt-). "Bæ bæ lille lam" og "Vi har ei tulle med øyne blå" synges og en del.

Nattasanger er "Sulla meg litt" og "Trollmor". Det er herlig når de er med og gjenkjenner sangene..

Skrevet

bake kake søte og den der som begynner med " snart er det mørkt i stall og i låve, nå må alle nissunger (smågutter) sove...."

Skrevet

So ro lillemann om kvelden - noen ganger gurgler han med! Og Å jeg vet en seter, veldig stas.

Skrevet

Jeg gikk en tur på stien, og det er kokokokokokoko delen som er favoritten

Skrevet

"What else is there" og "Only this moment" av Røyksopp. Disse sangene roer han ned umiddelbart og har vært favoritter helt siden han var nyfødt.

Skrevet

"You are my sunshine" er favoritten her i huset! Barna spør om jeg kan synge den hver kveld!!! Ellers så er "Puff den lille drage" veldig populær også :)

Skrevet

Lilla vackra Anna synger jeg for lilla vackra Anna`n min og da blir hun så blid atte.=) Også er Vem kan segla nattasangen, da himler hun med øynene med en gang.

Skrevet

her er det ro ro til fiskeskjær, da "synger" hun med, og Hvem kan segla til natten :) sovner med en gang

Skrevet

So ro lille venn om kvelden=)og så er det klappe kake søte som er en slager;)!

Skrevet

Klappe klappe søte (da klapper hun selv, og prøver å synge med)

Ro ro ro din båt, og hjulene på bussen ( bruker masse bevegelser)

Til kvelden er det: kjære gud jeg har det godt og jeg er så glad i deg...

Skrevet

jeff buckley-halleluja (når jeg synger den altså) og den : jeg har ei tulle med øyne blå osv..:) bare at vi har endret den litt så nå heter den: jeg har en lucas med øyne blå hehe:P

Skrevet

Her i huset er det helt klart "Lykkeliten" som er favoritten. Den har vi sunget til lillegutt fra starten av graviditeten. :) Var så sentimental da jeg gikk gravid at tårene trillet nesten hver gang men. ;) Ble tilogmed sunget i dåpen hans mens vi satt rundt bordet!

Skrevet

Leke:

"ro ro til fiskeskjær" er favoritten :-)

Sove:

"ingen er så trygg i fare..."

"da Lykkeliten kom til verden.."

"So ro,Lillemann...."

Gjest Nydelige Christina+1pp
Skrevet

Lile petter edderkopp

:-)

Skrevet

Dyrene i Afrika er en stor hit her :)

Ellers er hun veldig, veldig glad i en cd med nattasanger og klassiske melodier vi fikk fra GoBoken. Absolutt en favoritt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...