Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 og da mener jeg til det bedre!! Har noen issues med sambo som jeg trodde han ville vokse av seg, men det har absolutt ikke blitt bedre. Er veldig glad i han, men samtidig redd for at jeg bare er sammen med han på grunn at trygghet. Synes det er tidlig å skulle miste "gnisten" nå (er 30)... Vet jo at forhold går i bølger, vi har vært sammen i mange år, men denne gangen føles det litt som enden på visa.... Noen råd??? Vil jo ikke gi slipp på dette heller, men kan ikke tvinge frem følelsene mine...eller?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 hvis du er heldig og funnet den 1 mannen ut av 100 som gjør det så ja. men ellers nei:P men snakk med han om dette og nevn 2/5 ting f. eks. og spør om bedring. og i det samme så kan du si til han at han kan si til deg det samme(og da skal du ikke bli sint altså! hvis ikke det regelrett er frekt) altså han kan ikke nevne SLANK DEG for eks elelr noe sånt. men en vane du har eller lignende. og arbeid sammen om å fikse det. og etterhvert kan du legge til det andre bare absolutt ikke alt! da ender det opp i stygg krangel(erfaring)
Gjest Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 nja de kan vel det men vanligvis ikke i det samme forholdet. altså kan faktisk være i et forhold og være giddalaus og slapp eller rett og slett en dritt sekk for så å komme i et forhold senere og ha lært! vanligvis synes jeg det blir den samme tralten igjen etter en stund uansett hvis man ber om forbedring. de fleste forhold går vel opp og ned og det samme med gnisten. du må vel bare veie det positive mot det negative og se hva som veier tyngst. man kan jo gjøre det slutt, ha det lidenskaplig og fint m en ny i et halvt års tid men hverdagen kommer uansett den.. samme hvem man er sammen med. men sikkert lurt å snakke ordentlig sammen. lykke til da. håper jeg ikke formulerte meg heeelt for gæernt.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Jeg føler personlig at far til mine to har forandra seg.....litt 100%, men litt....for mange år siden (5år) var han svært voldelig, og kunne ikke kontrollere sitt tempremang i det hele tatt, slo, truet....u name it, han gjorde det... Rømte landet pga. dette og var borte i 6 mnd. Da jeg kom tilbake hadde han fortsatt tendenser til sin gamle atferd....og jeg kutta han ut helt!! ca. 1 år senere ble vi smått venner igjen.....nå når vi krangler, noen som skjer ofte pga. veldig forskjellig tankegang.....så skjer det i en rolig situasjon, han legger ALDRI hånd på meg lengre, husker ikke sist det skjedde...år siden!! Og dette er en mann som klikka før for den minste ting!! Så om det er 4ever...det vet jeg ikke...men jeg vet det har vært mange situasjoner som før ville gjordt han GAAL!!! Men som nå takler myyyyye bedre!! Så ja, jeg tror man kam forandre seg,,,jeg tror han så hva han kunne miste, men brydde seg ikke før han så at jeg faktisk klarte mg veldig bra uten han, det åpna øynene han
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 må bare si at hvis det er ting man håper skal forandre seg ved partneren, eller at partneren vil "vokse av seg", så er man med feil partner. Man kan ikke gå inn i et forhold og være misfornøyd med ting, og håpe at personen vil forandre seg! Ihvertfall ikke hvis man forventer et langt og lykkelig forhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå